Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 21:25Mittåt. Det blev "ensånhär". Helnöjd 🙂
http://www.stellekaya.com/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=11
Mittåt. Det blev "ensånhär". Helnöjd 🙂
http://www.stellekaya.com/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=11
Quote from ellen olsson on 4 September 2009, 10:34Jag och Christer gjorde gemensam sak och inhandlade våra tävlingskläder igår...
Jag och Christer gjorde gemensam sak och inhandlade våra tävlingskläder igår...
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 10:46Bildbevis!
Bildbevis!
Quote from ellen olsson on 4 September 2009, 11:44Du får fotografera själv på plats...
Du får fotografera själv på plats...
Quote from Johan Malmberg on 4 September 2009, 19:47Jaha, nu börjar det bli dags! Vi åker hemifrån imorn och mellanlandar i Varberg där vi plockar upp Mellanben. Tuffar sedan så sakteliga nerigenom och beräknar vara framme ganska tidigt den 11-e.
Hur känner jag igen er?
Ser ni två stirriga svenska clowner
Jaha, nu börjar det bli dags! Vi åker hemifrån imorn och mellanlandar i Varberg där vi plockar upp Mellanben. Tuffar sedan så sakteliga nerigenom och beräknar vara framme ganska tidigt den 11-e.
Hur känner jag igen er?
Ser ni två stirriga svenska clowner
Quote from ellen olsson on 4 September 2009, 19:57Vi bor inackorderade i Pauillac, ganska nära starten. Jag hoppas absolut att vi träffas så att jag kan skicka med en låda hem...
Alla vi som ska på Fête des Milles-Pâtes bör ju kunna träffas. Vi kan ju t.ex. meddela varandra våra mobilnummer och kanske h
Vi bor inackorderade i Pauillac, ganska nära starten. Jag hoppas absolut att vi träffas så att jag kan skicka med en låda hem...
Alla vi som ska på Fête des Milles-Pâtes bör ju kunna träffas. Vi kan ju t.ex. meddela varandra våra mobilnummer och kanske h
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 20:01Surströmming?
Surströmming?
Quote from Johan Malmberg on 5 September 2009, 09:25Surströmming var väl ett utmärkt förslag - "tyvärr" ska jag inte på det kalaset! Min franska är under all kritik men jag antar att det är dagen-före-festen?
Vi kommer däremot att vara med på återhämtningspromenaden med nåt käk efter. jag ska försöka ha n
Surströmming var väl ett utmärkt förslag - "tyvärr" ska jag inte på det kalaset! Min franska är under all kritik men jag antar att det är dagen-före-festen?
Vi kommer däremot att vara med på återhämtningspromenaden med nåt käk efter. jag ska försöka ha n
Quote from ellen olsson on 5 September 2009, 10:27Hur liten bil har ni egentligen? 😉
Jag kan transportera mindre krosskänsliga saker på flyget om det behövs.
Hur liten bil har ni egentligen? 😉
Jag kan transportera mindre krosskänsliga saker på flyget om det behövs.
Quote from Johan Malmberg on 5 September 2009, 20:24Liten bil och mycket packning! Efter sammanbrottet idag när vi packade bilen och har nu ännu mer att få in.. Måste jag säga definitivt nej till vintransport - tyvärr!
Nu har vi haft generalrepetion, joggat i clownutstyrsel och haft vinkontroll!
Liten bil och mycket packning! Efter sammanbrottet idag när vi packade bilen och har nu ännu mer att få in.. Måste jag säga definitivt nej till vintransport - tyvärr!
Nu har vi haft generalrepetion, joggat i clownutstyrsel och haft vinkontroll!