Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarMedoc Marathon
You need to log in to create posts and topics.

http://www.marathondumedoc.com/pages/en/accueil.php

Tänkte nog knäcka en Bordeaux ikväll så att man börjar i god tid med försäsongsträningen.

Du ligger efter. Jag knäckte en flaska från värdslottet för Fête de Mille Pâtes 2007 för flera månader sedan...

Jo ja tackar Fredrik. Det blir då till att damma av en Château Lafite Rotschild till helgen. 😉

Jag tror inte att den "ingår" men sådant kan förstås variera från år till år. Jag tycker det är bättre att öva på säkra kort som:

- Château Pontet-Canet
- Château Batailley
- Château Haut-Batailley
- Château Pibran
- Château Phélan-Segur

Det bjöds bl.a.

Anmäld! Anmäld till hela klabbet, förutom lunchen på Château Pichon-Longueville på söndagen. Jag får kanske ändra det senare... 🙂

Varför har inte jag fått något mail? 🙁

Njae, det är snarare så att de valt en kass teknisk plattform...

Man får försöka lite då och då. Jag anmälde mig via det franska formuläret men det var lika illa där. Det funkade kanske på mitt tionde försök utspritt över några timmar.

Jag fick ett mail i fredags eller lördags där det stod att anmälan skulle öppna idag.

Anmäld! Äntligen!
Fattar inte riktigt om de vill att man ska skicka in anmälningsformuläret på vanlig post också, tillsammans med läkarintyget, och när ska det skickas in? Får väl göra ytterligare en djupdykning i regelverket!