Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarMedoc Marathon
You need to log in to create posts and topics.

Nej det är fullt hela tiden när jag försöker. Vaddå anmäld till hela klabbet? Vad är det man ska ta ställning till när/om man "kommer fram"?

Point of no return....
Anmäld!
Men inget extra typ pasta eller recovery walk. Håller med Fredrik. Borde gå att komplettera senare. 🙂

Fête des Milles Pâtes brukar bli fullt så det bör man boka innan om man vill ha plats, speciellt i år när festen är på ett Château i Pauillac.
Det enda jag inte bokade var söndagslunchen. Man kan vara lite seg på söndagen...
Balade de Rëcuperation bokade

Nu är alla platser sold-out.

Registrations 2009
Dear friend,

We are sorry, but registrations are sold out. Please contact our Official Travel Agency "Tutti Quanti" at : marathon@agencetuttiquanti.com
Phone : 33 557 85 84 84
They can provide you "packs"

Då är det dags att träna!

Helt rätt David. Frågan är om man ska börja med vitt eller rött?

Hej!
Försökte anmäla mig igår, dock på jobbet så jag hade inte tid att sitta och fixa alltför mycket. När jag väl fick upp anmälningsblanketten och hade fyllt i den, kunde jag inte komma vidare. Och inte betala heller. Och nu står det (i alla fall på den

Tyvärr kan det nog vara så att betalningen måste "gå igenom" för att det ska räknas. Jag fick ett mail från serveur@spplus.net om att the payment has been confirmed. Jag antar att det betyder att jag kan känna mig safe.

Ah, nu försökte jag igen, och nu lyckades jag betala också. Hoppas nu att jag inte fick igenom anmälan utan betalning första gången, för då är jag anmäld två gånger. Jaja...

Då är det bara att träna nu då!

Det går att anmäla sig via den franskspråkiga sidan tydligen 🙂
Börja med vitt. Rött kommer vi att få i oss tillräckligt med på plats 😉