Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 22:52Är det någon som vet hur man tar sig dit billigt?
Norwegian verkar sluta flyga till Bordeaux två veckor innan tävlingen 🙁
Är det någon som vet hur man tar sig dit billigt?
Norwegian verkar sluta flyga till Bordeaux två veckor innan tävlingen 🙁
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 23:05Bengt,
Jag tänker mig Air France ner på fredagen via Paris och hem via AMS på måndag em/kväll. Då snackar vi 3800 SEK
Bengt,
Jag tänker mig Air France ner på fredagen via Paris och hem via AMS på måndag em/kväll. Då snackar vi 3800 SEK
Quote from ellen olsson on 18 February 2009, 23:27Beroende på hur du tänker göra med bagaget på hemresan så kan ju Ryanair vara ett alternativ. Om transfer på Stansted är acceptabelt så flyger de på ett flertal destinationer i närheten - Angoulème, Biarritz och Pau för att nämna några. Jag flög med Ryana
Beroende på hur du tänker göra med bagaget på hemresan så kan ju Ryanair vara ett alternativ. Om transfer på Stansted är acceptabelt så flyger de på ett flertal destinationer i närheten - Angoulème, Biarritz och Pau för att nämna några. Jag flög med Ryana
Quote from Johan Malmberg on 19 February 2009, 20:11Jag och min man kommer att åka bil och sedan fortsätta semestra i Frankrike efter loppet. En kompis till mig ska också springa, hon och ev en till är troligen med på nedresan, men behöver kanske tips om hur hemresa kan ordnas!
Jag och min man kommer att åka bil och sedan fortsätta semestra i Frankrike efter loppet. En kompis till mig ska också springa, hon och ev en till är troligen med på nedresan, men behöver kanske tips om hur hemresa kan ordnas!
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 22:14Det här är en sån där tråd som är så jobbig att läsa. Varför har inte jag anmält mig till detta? Lyckliga ni!
Det här är en sån där tråd som är så jobbig att läsa. Varför har inte jag anmält mig till detta? Lyckliga ni!
Quote from ellen olsson on 19 February 2009, 22:29Det går fortfarande att anmäla sig via olika researrangörer men det blir förstås dyrare och mindre skräddarsytt.
Det går fortfarande att anmäla sig via olika researrangörer men det blir förstås dyrare och mindre skräddarsytt.
Quote from ellen olsson on 19 February 2009, 22:30Kortben: Hur mycket vin kan ni ta med hem? 😉
Kortben: Hur mycket vin kan ni ta med hem? 😉
Quote from Johan Malmberg on 20 February 2009, 22:12Fredrik! Har du en rejäl släpkärra så kan du väl lassa på några hundra liter... Synd bara att det är så lite kvar när vi kommer hem efter några veckors semester med vin-och-bröd-diet. (H)
Fredrik! Har du en rejäl släpkärra så kan du väl lassa på några hundra liter... Synd bara att det är så lite kvar när vi kommer hem efter några veckors semester med vin-och-bröd-diet. (H)
Quote from Johan Malmberg on 21 February 2009, 09:20vågar inte lova ännu Fredrik, vet inte vad 2 veckors campingpackning gör i en Skoda Fabia, men om det finns plats så kör jag gärna hem en låda.
vågar inte lova ännu Fredrik, vet inte vad 2 veckors campingpackning gör i en Skoda Fabia, men om det finns plats så kör jag gärna hem en låda.
Quote from Johan Malmberg on 28 February 2009, 17:22Ikväll börjar träningen! Inhandlade systemets billigaste Medoc-vin idag: Chateau Houtin-Ducasse 2006 för 109 kr. Får väl sakta arbeta mig uppåt i prislistan och se om smakupplevelsen blir bättre med stigande pris 🙂
Ikväll börjar träningen! Inhandlade systemets billigaste Medoc-vin idag: Chateau Houtin-Ducasse 2006 för 109 kr. Får väl sakta arbeta mig uppåt i prislistan och se om smakupplevelsen blir bättre med stigande pris 🙂