Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 17:34Här oxå! Köpte två flaskor Château Belgrave men dom ska jag tyvärr ge bort i present 🙁
Här oxå! Köpte två flaskor Château Belgrave men dom ska jag tyvärr ge bort i present 🙁
Quote from ellen olsson on 28 February 2009, 18:50Château Belgrave är bra träningsvin. Såhär såg det ut på Château Belgrave 2007:
BILD:http://lh6.ggpht.com/_tOYu7uVfYzU/Ruhu4RVIJSI/AAAAAAAAAIk/SMyEs6ZzJAE/s800/IMG_0384.jpg
Château Belgrave är bra träningsvin. Såhär såg det ut på Château Belgrave 2007:
BILD:http://lh6.ggpht.com/_tOYu7uVfYzU/Ruhu4RVIJSI/AAAAAAAAAIk/SMyEs6ZzJAE/s800/IMG_0384.jpg
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 16:42Jag har en bokning på www.hoteldefrance-angleterre.com. Är det någon som har bott där förrut?
Jag har en bokning på http://www.hoteldefrance-angleterre.com. Är det någon som har bott där förrut?
Quote from Johan Malmberg on 6 April 2009, 20:43Mikael! Hur har du lyckats boka där? Det har jag försökt sedan September (kankse inte så ihärdigt men då och då)
Får bara svar från bokningssidan att det inte finns några lediga rum 🙁
Mikael! Hur har du lyckats boka där? Det har jag försökt sedan September (kankse inte så ihärdigt men då och då)
Får bara svar från bokningssidan att det inte finns några lediga rum 🙁
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 21:17Jag har en kollega som är fransman som ringde i fredags och bokade. Det kanske går lättare då.... Det här är villkoren som dom ställer:
*Min 4 nätter
*Halvpension
Det kostar tyvärr i snitt 150 Euro per natt för mig men hur ofta springer jag maraton i Fran
Jag har en kollega som är fransman som ringde i fredags och bokade. Det kanske går lättare då.... Det här är villkoren som dom ställer:
*Min 4 nätter
*Halvpension
Det kostar tyvärr i snitt 150 Euro per natt för mig men hur ofta springer jag maraton i Fran
Quote from ellen olsson on 9 August 2009, 22:12Specifik träning är bra. Det har släppts en del Bordeauxviner på SS i juni och augusti. Vad sägs om att träffas och köra ett träningspass med anpassade vätskekontroller?
Helgen om två veckor skulle passa bra för mig men jag kan tänka mig en vardagkväll oc
Specifik träning är bra. Det har släppts en del Bordeauxviner på SS i juni och augusti. Vad sägs om att träffas och köra ett träningspass med anpassade vätskekontroller?
Helgen om två veckor skulle passa bra för mig men jag kan tänka mig en vardagkväll oc
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2009, 11:10Jag anmäler mig till vätskekontrollerna!
Jag anmäler mig till vätskekontrollerna!
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 16:07Kanonfint initiativ Fredrik. Tyvärr måste jag lämna WO med anledning av en tjänsteresa som lyckats nästla sig in under den perioden. Jag kommer med största sannolikhet att vara en fena på Pinotage på startlinjen i Pauillac 🙂
Kanonfint initiativ Fredrik. Tyvärr måste jag lämna WO med anledning av en tjänsteresa som lyckats nästla sig in under den perioden. Jag kommer med största sannolikhet att vara en fena på Pinotage på startlinjen i Pauillac 🙂
Quote from ellen olsson on 11 August 2009, 16:23Det kommer du inte hela vägen med men det funkar nog hyfsat att träna med Pinotage också.
Det kommer du inte hela vägen med men det funkar nog hyfsat att träna med Pinotage också.
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 10:08Är det någon som vet hur man lindrigast tar sig från flygplatsen i Bordeaux till Pauillac? Jag var lite inne på att hyra bil under de 4 dagar som jag är där men när jag tänker efter känns det vettigare att hyra en cykel. Bilen lär ju mest stå parkerad med
Är det någon som vet hur man lindrigast tar sig från flygplatsen i Bordeaux till Pauillac? Jag var lite inne på att hyra bil under de 4 dagar som jag är där men när jag tänker efter känns det vettigare att hyra en cykel. Bilen lär ju mest stå parkerad med