Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarMedoc Marathon
You need to log in to create posts and topics.

Tyvärr så brukar Tutti Quanti bara erbjuda boende i Bordeaux om man inte hänger med i svängarna och det tycker jag är måttligt skoj med tanke på att allt skoj händer i och kring Pauillac.

Det e väl ingen sport att boka på svenska o kostar dubbelt så mkt men brukar inte flera svenska resebyråer typ Springtime travel ha Medocen? Om nu nöden att dricka vin & springa blir hemult stor.

Fredrik - du som varit där förr! Eller någon annan som vet.

Hur är det med boende i Pauillac? De hotell jag hittar är antingen fullbokade eller för långt bort/dyrt för min smak. Campingen ligger väl inom gångavstånd från tävlingsområdet? (man vill ju d

Campingen ligger nära till. Jag bodde där senast eftersom det var enklast då jag var ensam. Jag funderar på att boka det som ett backupalternativ. Jag siktar dock på roligare alternativ om vi blir fler. Jag har ett antal intressanta alternativ att undersö

Tips: babelfish

Yeah right.

Är inte Granlund Babelfish på franska?

Jorå. Helt klart att papiren ska skickas per brev till organisatörerna. Appropå boende så jobbar min man i Frankrike på ärendet. När det dyker upp något intressant så postar jag det i tråden. Nu är den inte tält jag pratar om. Jag har bott i fält i halva

Min huvudplan är att bo på något Château i närheten så det är vad jag kollar upp...

Tack för översättningen! Det är ju lite lustigt att man kan anmäla sig på engelskt formulär, sedan skickas resterande information på franska! Det blir lite knackigt när skolspanska för 25 år ska funka för att tyda franskan..

Jag kan vara intresserad av b