Quote from Guest on 15 April 2012, 14:00Jag ska anordna en mekarkväll för tjejer som cyklar med racer i Stockholm. Har fått intressanta napp från olika butiker som ställer upp gratis.
Är du intresserad av att gå?
Hör av dig till mig på karin.martinsaari@gmail.com
Jag ska anordna en mekarkväll för tjejer som cyklar med racer i Stockholm. Har fått intressanta napp från olika butiker som ställer upp gratis.
Är du intresserad av att gå?
Hör av dig till mig på karin.martinsaari@gmail.com
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 14:10Intresserad
Intresserad
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 20:19Marianne! Skicka ett mail till mig så hör jag av mig när det bär av!
Marianne! Skicka ett mail till mig så hör jag av mig när det bär av!
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 10:25Varför behöver tjejer en egen mek-kväll?
Varför behöver tjejer en egen mek-kväll?
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 11:11- För att för många killar tenderar att sucka när tjejerna frågar de frågor de behöver ha svar på.
- För att det brukar öka antalet deltagare markant när det är rena tjejkvällar, eftersom de vet att de inte behöver känna sig dumma när ovanstående händer.
- För att för många killar tenderar att sucka när tjejerna frågar de frågor de behöver ha svar på.
- För att det brukar öka antalet deltagare markant när det är rena tjejkvällar, eftersom de vet att de inte behöver känna sig dumma när ovanstående händer.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 12:01Okej,
"- För att för många killar tenderar att sucka när tjejerna frågar de frågor de behöver ha svar på.
- För att det brukar öka antalet deltagare markant när det är rena tjejkvällar, eftersom de vet att de inte behöver känna sig dumma när ovanstående
Okej,
"- För att för många killar tenderar att sucka när tjejerna frågar de frågor de behöver ha svar på.
- För att det brukar öka antalet deltagare markant när det är rena tjejkvällar, eftersom de vet att de inte behöver känna sig dumma när ovanstående
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 13:06Hur kan man bli kränkt över tjejmek?
Jag bryr mig om anledningen till tjejmek men tycker det är ett jättebra initiativ.
Hur kan man bli kränkt över tjejmek?
Jag bryr mig om anledningen till tjejmek men tycker det är ett jättebra initiativ.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 13:24Jag är inte alls kränkt, men undrar varför man fortsätter att spä på fördomarna. Det är 2012 nu. (H)
Jag är inte alls kränkt, men undrar varför man fortsätter att spä på fördomarna. Det är 2012 nu. (H)
Quote from ellen olsson on 16 April 2012, 13:27Nybörjarmekkväll istället?
Nybörjarmekkväll istället?
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 14:05Jag är intresserad!
Jag är intresserad!