Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 15:34Jag är intresserad med, har mailat!
Jag är intresserad med, har mailat!
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 15:41Per, herrmiddagar går bort?
Per, herrmiddagar går bort?
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 16:21Anders,
Beror på motivet. Varför måste man dela in saker efter kön?
Anders,
Beror på motivet. Varför måste man dela in saker efter kön?
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 16:29Saker? Snacka om av att objektisera.
Kan väl också säga att jag ogillar "hen".
Ed. Tillägg, ber TS om ursäkt för att vi grabbar alltid ska bråka. Bevisar bara ytterligare att ni/du gör rätt i att utesluta karlar.
Saker? Snacka om av att objektisera.
Kan väl också säga att jag ogillar "hen".
Ed. Tillägg, ber TS om ursäkt för att vi grabbar alltid ska bråka. Bevisar bara ytterligare att ni/du gör rätt i att utesluta karlar.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 16:44Varför ens bry sej Per ?
Vill dom skruva själva är det bra anser jag 🙂
Varför ens bry sej Per ?
Vill dom skruva själva är det bra anser jag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 16:58Vem bråkar?
Jag var genuint nyfiken på om tiden stått stilla. Nu vet jag
Vem bråkar?
Jag var genuint nyfiken på om tiden stått stilla. Nu vet jag
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 19:28Haaaahaaa! Underbart! Jag uppmuntrar gärna diskussionen om behovet och dess uppkomst av en mekarkväll för tjejer.
Mikael G har rätt i hans svar till Per. Det är enklare att ställa nybörjarfrågor när man är i en grupp av likasinnade. Och antalet tjejer bl
Haaaahaaa! Underbart! Jag uppmuntrar gärna diskussionen om behovet och dess uppkomst av en mekarkväll för tjejer.
Mikael G har rätt i hans svar till Per. Det är enklare att ställa nybörjarfrågor när man är i en grupp av likasinnade. Och antalet tjejer bl
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 19:38Skriver ni "nybörjare" så brukar gubbarna hålla sig undan. De vill inte ses som nybörjare.
Skriver ni "nybörjare" så brukar gubbarna hålla sig undan. De vill inte ses som nybörjare.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 22:35Jag är nybörjare, vill lära mig meka, inte rädd för att ställa dumma frågor och älskar tjejer. Skulle hemskt gärna gå på detta 😀
Jag är nybörjare, vill lära mig meka, inte rädd för att ställa dumma frågor och älskar tjejer. Skulle hemskt gärna gå på detta 😀
Quote from Lena O on 17 April 2012, 06:18Jim: Bra att du våga säger som det är 😉
Du kanske kan ta med dig Per, jag tror det är det han vill egentligen 😉
Jim: Bra att du våga säger som det är 😉
Du kanske kan ta med dig Per, jag tror det är det han vill egentligen 😉