Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 07:34Då hade jag sagt så från början 😉
Finns andra saker som klungkörning, cyklingteknik e.t.c jag behöver hjälp med. Iofs tränar vi det på klubben (tjejer är med i gruppen och de stöttar mig när det behövs)
Då hade jag sagt så från början 😉
Finns andra saker som klungkörning, cyklingteknik e.t.c jag behöver hjälp med. Iofs tränar vi det på klubben (tjejer är med i gruppen och de stöttar mig när det behövs)
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 08:34"Jag ska anordna en mekarkväll för tjejer som cyklar med racer i Stockholm. Har fått intressanta napp från olika butiker som ställer upp gratis."
Karin. Det här tycker jag är jätte bra. Lika bra som "cykelcamp" typ i Sunne. Detta hoppas jag blir återkomm
"Jag ska anordna en mekarkväll för tjejer som cyklar med racer i Stockholm. Har fått intressanta napp från olika butiker som ställer upp gratis."
Karin. Det här tycker jag är jätte bra. Lika bra som "cykelcamp" typ i Sunne. Detta hoppas jag blir återkomm
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 09:01Jag tycker att det är ett jätte bra initiativ, önskar bara att jag bodde närmare Stockholm 🙂
Jag tycker att det är ett jätte bra initiativ, önskar bara att jag bodde närmare Stockholm 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 09:04Många cykelklubbar ordnar sådant.
Många cykelklubbar ordnar sådant.
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 09:12finns det mekarkväll för killar, eller får man vara med om man tar med sig rosa insexnycklar?
finns det mekarkväll för killar, eller får man vara med om man tar med sig rosa insexnycklar?
Quote from ellen olsson on 17 April 2012, 09:20Mattias: Cykelklubbar brukar ordna mekarkvällar för klubbmedlemmar, men även andra intresserade, utan att kräva något särskilt kön.
Edit tyckte att jag skulle adressera tydligare.
Mattias: Cykelklubbar brukar ordna mekarkvällar för klubbmedlemmar, men även andra intresserade, utan att kräva något särskilt kön.
Edit tyckte att jag skulle adressera tydligare.
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 09:49Det är ju en av de bra sakerna med att vara med i en klubb. Jag gick in med öppet sinne, berättade öppet att jag är en nybörjare och behöver hjälp med det mesta som t.e.x klungkörning. Fick superbra respons och blev varmt emottagen och tränar med VR sub10
Det är ju en av de bra sakerna med att vara med i en klubb. Jag gick in med öppet sinne, berättade öppet att jag är en nybörjare och behöver hjälp med det mesta som t.e.x klungkörning. Fick superbra respons och blev varmt emottagen och tränar med VR sub10
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 10:02jag tycker det är jättebra initiativ och att det finns teknisk vilja bland damerna och det blir säkert mkt trevligt
jag tycker det är jättebra initiativ och att det finns teknisk vilja bland damerna och det blir säkert mkt trevligt
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 11:00Håller med dig Per det har inget med kön att göra. Är i vanliga fall inte särskilt förtjust i att dela in saker och ting efter kön. Anser att skillnaderna mellan könen är lika stor som inom könen.
Nu blev det slumpen, som jag skrev tidigare, som avgjorde
Håller med dig Per det har inget med kön att göra. Är i vanliga fall inte särskilt förtjust i att dela in saker och ting efter kön. Anser att skillnaderna mellan könen är lika stor som inom könen.
Nu blev det slumpen, som jag skrev tidigare, som avgjorde
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 11:08Jag har alltså inget emot tjejer, nybörjare eller att man startar grupper för att lära sig mera. Det var formuleringen jag undrade över och sen drog debatten igång... (kanske inte helt oväntat) 🙂
Jag har alltså inget emot tjejer, nybörjare eller att man startar grupper för att lära sig mera. Det var formuleringen jag undrade över och sen drog debatten igång... (kanske inte helt oväntat) 🙂