Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatMellandagsuppgradering
You need to log in to create posts and topics.

Jag hoppas att ni alla har det mycket bra och har haft riktigt skojiga träningspass de senaste dagarna!

Dessa mellandagar tycker jag också passar mycket bra för att lägga till några ytterligare fiffigheter och ändringar i FunBeat. I morse tillkom följand

Tack Olle jultomten! Många små fina förbättringar! Hur kunde du veta allt man hade önskat sig?

🙂

(t+)

Visst är det så att fältet för kommentarer är begränsat till ett antal tecken? Ibland når man taket och inlägget blir avhugget. Går det kanske att utöka möjligheten att lämna längre kommentarer?

🙂 Proffsigt ..

(t+)

Hm nu ser man hur ens vikt hoppar upp och ner innan var det bara en fin liten krusning....

Snyggt, men en liten bugg har smugit sig in. Under "Mina kompisars senaste blogginlägg" så fungerar inte länkarna. T ex: http://www.funbeat.seblogs/show.aspx?Blogid=51543 eftersom tecknet / saknas mellan .se och blogs.

Anders: Det har du tyvärr rätt i. De borde förstås framgå (det är 4000 tecken som är max).

Leif: Tack. Jag har ordnat det med länkningen nu.

Tack Olle o ta en fika innan Nyårsfirandet startar.