Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumNyheter från FunBeatMellandagsuppgradering
You need to log in to create posts and topics.

David, tror du Olle firar Nyår? Se bara vad han höll på med medan andra firade Jul!

Jag tror att Olle ordnade detta igår o i natt.

Kanonbra (t+)

Kalasbra !
Jag misstänker att det redan är på gång men så att det inte missas. De nya fälten TE och medelkadens borde vara med i excelarket för export resp import ?

Trevligt med fler funktioner. Nu börjar det dock kännas som att registreringsarket blir för plottrigt med många tryck att registrera. Särskillt som jag nyligen bytt från Suunto till Polar, vilket betyder att jag aldrig fyller i TE. Det vore trevligt om de

Lars: Stämmer

Erland: Jag håller med dig, det är plottrigt. Förmodligen redan långt över gränsen för hur plottrigt det kan bli utan att skrämma bort en del. Nåt behöver göras.

Åh så mycket bra!!!

Nu önskar vi bara varvtider också, sen är vi nöjda 😉

EDIT: Varvtider i importen alltså!

TE-fält (H:)

Det är jag övertygad om att jag kommer att ha nytta av. Bra att det även finns med snitt te i diagrammet. Jag skulle gärna vilja kunna se hur ofta jag har tränat med ett viss te, tex antal träningspass med te 4,0-4,9 eller med te 2,0-2,9 o s

Olle: Kan man inte ha det så att jag fixa min egen registreringssida med de funtioner jag själv vill ha?

Det är ju så man får en tår i ögat! Fantastiskt!