Quote from Guest on 11 December 2007, 23:35När jag satt och slösurfade på olika cykelsajter idag på kvällen hittade jag en halvt surrealistisk bild på en helt naken Lance Armstrong på sin cykel.
Men jag kan för mitt liv inte hitta nån information om vad bilden är för, men jag antar att det är til
När jag satt och slösurfade på olika cykelsajter idag på kvällen hittade jag en halvt surrealistisk bild på en helt naken Lance Armstrong på sin cykel.
Men jag kan för mitt liv inte hitta nån information om vad bilden är för, men jag antar att det är til
Quote from Funbeat user on 11 December 2007, 23:45hm...ingen dum idé
hm...ingen dum idé
Quote from Lena Bjerlöw on 12 December 2007, 00:16Och exakt VAD var det för fel på en sån bild? Han ville väl bara visa sin fina cykelbränna 🙂
Och exakt VAD var det för fel på en sån bild? Han ville väl bara visa sin fina cykelbränna 🙂
Quote from Mats Andersson on 12 December 2007, 07:26Fel? Inte har någ sagt att det är nåt fel på den. Det är ju en toksnygg bild.
Fick svar från Garry Jones. Fotografen är Annie Leibovitz och bilden är från 1999.
Fel? Inte har någ sagt att det är nåt fel på den. Det är ju en toksnygg bild.
Fick svar från Garry Jones. Fotografen är Annie Leibovitz och bilden är från 1999.
Quote from Lena O on 12 December 2007, 07:45singlespeed hmm?? 😀
singlespeed hmm?? 😀
Quote from Mats Andersson on 12 December 2007, 08:17Du e bara avundsjuk Gary... 🙂
Du e bara avundsjuk Gary... 🙂
Quote from Bengt Askerfelt on 12 December 2007, 10:07Är det en representativ cykelpose annars? Är det därför det känns kraftlöst när jag spinner- jag har ju liksom inte underarmen _nedanför_ knänivån??
Snygg bild (H:)
Är det en representativ cykelpose annars? Är det därför det känns kraftlöst när jag spinner- jag har ju liksom inte underarmen _nedanför_ knänivån??
Snygg bild (H:)
Quote from Funbeat user on 12 December 2007, 13:42Han har ju huvudet lägre än ryggen.
Han har ju huvudet lägre än ryggen.
Quote from j sollerman on 12 December 2007, 19:47Undrar just hur en annan hade sett ut på en sån bild......
hemska tanke....
Undrar just hur en annan hade sett ut på en sån bild......
hemska tanke....
Quote from Emma Sjöberg on 12 December 2007, 20:30Jag vet.. han har läst Coltings bok.. jag vill se snygg ut naken 😉
Jag vet.. han har läst Coltings bok.. jag vill se snygg ut naken 😉