Quote from Jan Lundquist on 12 December 2007, 22:59Jag ska nog också läsa Coltings bok 😉
Jag ska nog också läsa Coltings bok 😉
Quote from Funbeat user on 12 December 2007, 23:04han passade otroligt bra på mitt skrivbord.
han passade otroligt bra på mitt skrivbord.
Quote from Viktor Wrede on 13 December 2007, 06:09Jag som i ett optimistiskt ögonblick tyckte jag började få cykellår av allt cyklande ...men det HÄR kan man ju kalla cykellår...(H:)!!
Jag som i ett optimistiskt ögonblick tyckte jag började få cykellår av allt cyklande ...men det HÄR kan man ju kalla cykellår...(H:)!!
Quote from Funbeat user on 13 December 2007, 07:52*ler*vi får önska oss boken i Julklapp Pia...sätta upp kortet i spinningsalen? 😉
*ler*vi får önska oss boken i Julklapp Pia...sätta upp kortet i spinningsalen? 😉
Quote from Viktor Wrede on 13 December 2007, 08:10Jaa!! Blir man inte motiverad av DET vet jag inte 😉
Jaa!! Blir man inte motiverad av DET vet jag inte 😉
Quote from Emma Sjöberg on 13 December 2007, 09:01Härligt tjejer... 😀
Motivation av detta slag kan man inte få för mycket av!
Härligt tjejer... 😀
Motivation av detta slag kan man inte få för mycket av!
Quote from Mats Andersson on 13 December 2007, 11:33Jäklarimej, jag tror jag just drog igång en tjejtråd 😉
Jäklarimej, jag tror jag just drog igång en tjejtråd 😉
Quote from Lars Mörrby on 13 December 2007, 13:19Nu har det kommit så många kommentarer att till och med jag var tvungen att titta vad det var ni var så imponerade av. Inte mycket fett, men inte mycket muskler förutom på benen då. Är tjejerna så svältfödda på att se lättklädda killar?? 😉
Nu har det kommit så många kommentarer att till och med jag var tvungen att titta vad det var ni var så imponerade av. Inte mycket fett, men inte mycket muskler förutom på benen då. Är tjejerna så svältfödda på att se lättklädda killar?? 😉
Quote from Bengt Askerfelt on 13 December 2007, 13:36Vet vi om han är lättklädd? Han kanske inte har skor på sig heller...
Vet vi om han är lättklädd? Han kanske inte har skor på sig heller...
Quote from Funbeat user on 13 December 2007, 14:39Lance är utan skuld för han har kastat första stenen.
Lance är utan skuld för han har kastat första stenen.