Quote from Guest on 25 August 2011, 13:09Till alla tjejer som kör triathlon. Går det att tävla när man har mens? Hur hantera ni det?
Har nämligen planerat att köra min första halvironman om 2 dagar, och fick precis mens idag :s
Till alla tjejer som kör triathlon. Går det att tävla när man har mens? Hur hantera ni det?
Har nämligen planerat att köra min första halvironman om 2 dagar, och fick precis mens idag :s
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 13:19Menskopp är en finfin uppfinning! (V)
Menskopp är en finfin uppfinning! (V)
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 14:28Det är väl inget annorlunda än vanlig träning.
Du packar med "ombytet" på cykeln/ficka, när du tar vill ta toa-paus. 😉
Det är väl inget annorlunda än vanlig träning.
Du packar med "ombytet" på cykeln/ficka, när du tar vill ta toa-paus. 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 16:02Fast med menskopp slipper man ju ombytet.
Fast med menskopp slipper man ju ombytet.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 16:06En tampong är ju inte direkt skrymmande eller tung att bära med sig. 🙂 Mitt problem skulle nog snarast vara att jag skulle glömma bort att jag borde byta den.
Annars håller jag med övriga, så länge du inte är en sådan som blir helt utslagen och sänglig
En tampong är ju inte direkt skrymmande eller tung att bära med sig. 🙂 Mitt problem skulle nog snarast vara att jag skulle glömma bort att jag borde byta den.
Annars håller jag med övriga, så länge du inte är en sådan som blir helt utslagen och sänglig
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 18:02En menskopp behöver bara tömmas med typ 12 timmars mellanrum, alltså kan man tävla på och slippa tänka på toabesök i onödan. Otroligt smidigt till vardags också, och hygieniskt. Dessutom miljövänligt och billigt då den håller i flera år. Det finns många a
En menskopp behöver bara tömmas med typ 12 timmars mellanrum, alltså kan man tävla på och slippa tänka på toabesök i onödan. Otroligt smidigt till vardags också, och hygieniskt. Dessutom miljövänligt och billigt då den håller i flera år. Det finns många a
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 18:38Det tar dubbelt så lång tid i T1 och T2;)
Jag hade samma problem förra året och oroade mig. Men jag kollade upp att det fanns toalletter i växlingsområdet så i mitt fall var det enkelt. Sprang dit på vägen från simningen. Av med våtdräkten, in på toan. Ne
Det tar dubbelt så lång tid i T1 och T2;)
Jag hade samma problem förra året och oroade mig. Men jag kollade upp att det fanns toalletter i växlingsområdet så i mitt fall var det enkelt. Sprang dit på vägen från simningen. Av med våtdräkten, in på toan. Ne
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 19:16Okej flindra, du har sålt in konceptet på mig, det låter smidigt. Lovar att skaffa en menskopp om jag skulle få det behovet i framtiden. 🙂
Måste erkänna att jag dragit mig lite för det förut eftersom att jag tycker att namnet låter rätt frånstötande...
Okej flindra, du har sålt in konceptet på mig, det låter smidigt. Lovar att skaffa en menskopp om jag skulle få det behovet i framtiden. 🙂
Måste erkänna att jag dragit mig lite för det förut eftersom att jag tycker att namnet låter rätt frånstötande...
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 20:59Men bläää 12 timmar!
Säger bara Toxic shock syndrom :S
Står på tampong förpackningen om ni är nyfikna 😉
Var försiktiga tjejer och kör hårt på tävlingen.
Men bläää 12 timmar!
Säger bara Toxic shock syndrom :S
Står på tampong förpackningen om ni är nyfikna 😉
Var försiktiga tjejer och kör hårt på tävlingen.
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:07Fast toxic shock syndrome gäller ju tamponger och inte menskoppen. Det är ingen som föreslagit att man ska ha samma tampong i tolv timmar.
Fast toxic shock syndrome gäller ju tamponger och inte menskoppen. Det är ingen som föreslagit att man ska ha samma tampong i tolv timmar.