Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:39En tampong är en helt annan sak, den måste bytas ofta. Menskoppen är gjord av silikon eller latex och blir därmed helt hygienisk. Den samlar ihop allt, bara att tömma då och då. Det luktar inte heller ett dugg illa, och man måste inte duscha stup i kvarte
En tampong är en helt annan sak, den måste bytas ofta. Menskoppen är gjord av silikon eller latex och blir därmed helt hygienisk. Den samlar ihop allt, bara att tömma då och då. Det luktar inte heller ett dugg illa, och man måste inte duscha stup i kvarte
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:52Lena:
Jag har inte provat ut egentligen, utan mer gått på känsla. Silikon vet vet jag att jag tål (finns både i badmössan och simglasögon), därför valde jag silikon. Innan barnen kom hade jag en i silikon för folk som inte fött barn. Nu har jag en i sili
Lena:
Jag har inte provat ut egentligen, utan mer gått på känsla. Silikon vet vet jag att jag tål (finns både i badmössan och simglasögon), därför valde jag silikon. Innan barnen kom hade jag en i silikon för folk som inte fött barn. Nu har jag en i sili
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:58Ja men ja! Jag har aldrig sett vitsen med moon cup förut för jag har alltid klarat mig med en tampong oavsett hur lång tävling det varit men på senare tid har det ibland blivit mer och jag har fått byta varannan timme. Dock har jag haft tur och tajmat min
Ja men ja! Jag har aldrig sett vitsen med moon cup förut för jag har alltid klarat mig med en tampong oavsett hur lång tävling det varit men på senare tid har det ibland blivit mer och jag har fått byta varannan timme. Dock har jag haft tur och tajmat min
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 21:58Här fanns det lite info:
http://mkopp.se/shop/ - klicka på Vanliga frågor
Här fanns det lite info:
http://mkopp.se/shop/ - klicka på Vanliga frågor
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:01Alla är vi ju olika, men om det kan vara nån hint så har jag tyckt at tamponger är meckigare än menskopp... Om det inte funkar så får man ju pengarna tillbaka (så var det när jag beställde iaf).
Jag har aldrig provat pessar, men det låter avancerat. Den
Alla är vi ju olika, men om det kan vara nån hint så har jag tyckt at tamponger är meckigare än menskopp... Om det inte funkar så får man ju pengarna tillbaka (så var det när jag beställde iaf).
Jag har aldrig provat pessar, men det låter avancerat. Den
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:06Åh, det finns både blå, lila, rosa, gul och grön! Oj oj oj, måste man matcha tävlingsoutfiten tro???
Åh, det finns både blå, lila, rosa, gul och grön! Oj oj oj, måste man matcha tävlingsoutfiten tro???
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:06Tävlingsoutfittan kanske det skulle stå.
/Hon som borde sova
Tävlingsoutfittan kanske det skulle stå.
/Hon som borde sova
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:07Bingo...jag med...
Brukar inte ha behöva något skydd. Det mesta sugs upp av kläderna. Varför oroa sig?
Bingo...jag med...
Brukar inte ha behöva något skydd. Det mesta sugs upp av kläderna. Varför oroa sig?
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:12Oj, det beror nog lite på hur rikligt man har... Redan på en tvåtimmarstävling skulle jag nog bli avplockad från banan om jag inte hade något skydd alls. Tror inte tridressens vaddering skulle hålla för det faktiskt. :-O
Oj, det beror nog lite på hur rikligt man har... Redan på en tvåtimmarstävling skulle jag nog bli avplockad från banan om jag inte hade något skydd alls. Tror inte tridressens vaddering skulle hålla för det faktiskt. :-O
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:13Haha, AM, du fick mig att skratta högt här. (t+)
Det verkade vara en fasligt massa storlekar och kvalisorter att välja på. Jag har i och för sig ingen panik att införskaffa en eftersom jag i princip inte har någon mens överhuvudtaget för tillfället, det
Haha, AM, du fick mig att skratta högt här. (t+)
Det verkade vara en fasligt massa storlekar och kvalisorter att välja på. Jag har i och för sig ingen panik att införskaffa en eftersom jag i princip inte har någon mens överhuvudtaget för tillfället, det