Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:17Jag har haft ett nästan fem års uppehåll från sånt här eftersom jag ammade båda barnen väldigt länge. Helt klart en stor fördel med amning, förutom de festliga endorfinerna man får som gör att det går bra att vara uppe på nätterna. 🙂
Då det har blivit
Jag har haft ett nästan fem års uppehåll från sånt här eftersom jag ammade båda barnen väldigt länge. Helt klart en stor fördel med amning, förutom de festliga endorfinerna man får som gör att det går bra att vara uppe på nätterna. 🙂
Då det har blivit
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 22:30Haha AM här var en som låg dubbelvikt av skratt.
Det här lät intressant. Får nog ta o beställa en menskopp och prova. För det är inte roligt att gå och oroa sig för att man ska mensa igenom kläderna. O badhuset, sicken dröm att slippa tampong där.
Haha AM här var en som låg dubbelvikt av skratt.
Det här lät intressant. Får nog ta o beställa en menskopp och prova. För det är inte roligt att gå och oroa sig för att man ska mensa igenom kläderna. O badhuset, sicken dröm att slippa tampong där.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 05:07Om man behöver large men vill ha en skojigare färg så finns det här:
http://alvehamn.se/katalog/tygbindor-lady-cup/lady-cupDär finns också tygbindor, det brukar jag komplettera med de första dagarna, för säkerhets skull.
Om man behöver large men vill ha en skojigare färg så finns det här:
http://alvehamn.se/katalog/tygbindor-lady-cup/lady-cup
Där finns också tygbindor, det brukar jag komplettera med de första dagarna, för säkerhets skull.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 07:51Aha! Tyckte det var ett konstigt deciliter mått jag använde. Detta förklarar ju en del.
Aha! Tyckte det var ett konstigt deciliter mått jag använde. Detta förklarar ju en del.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 07:55Jag satt just och var förundrad över att tråden fått leva så länge utan att en enda person av manligt kön skrivit något i den. 😀
Jag satt just och var förundrad över att tråden fått leva så länge utan att en enda person av manligt kön skrivit något i den. 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 09:13Antingen har de markerat den som ointressant, eller så smygläser de. 😀
Antingen har de markerat den som ointressant, eller så smygläser de. 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 09:46Aldrig sett mens som bekymmer vid varken träning eller tävling. Själv kör jag med tampong och byter helt enkelt när jag är i mål... Inga konstigheter.
Aldrig sett mens som bekymmer vid varken träning eller tävling. Själv kör jag med tampong och byter helt enkelt när jag är i mål... Inga konstigheter.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 10:02Smygläser 🙂
Slut på undanflykter för att åka till badhuset och simma för hustrun 🙂
Smygläser 🙂
Slut på undanflykter för att åka till badhuset och simma för hustrun 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 10:48www.tampoonsforfree.se
Ett litet tips för dem som använder tampong.
http://www.tampoonsforfree.se
Ett litet tips för dem som använder tampong.
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 20:00Jag måste också slå ett slag för menskoppen! Sen jag testade det kan jag inte drömma om att testa något annat. Ut på morgonen, töm och skölj ur och in igen och så behöver man inte tänka på det förrän kvällen. Inget kladd och klet som med bindor och tampon
Jag måste också slå ett slag för menskoppen! Sen jag testade det kan jag inte drömma om att testa något annat. Ut på morgonen, töm och skölj ur och in igen och så behöver man inte tänka på det förrän kvällen. Inget kladd och klet som med bindor och tampon