Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatmer androidproblem
You need to log in to create posts and topics.

Ursäkta om detta blir en dublett av någon tråd, orkar inte googla på telefonen. När jag surfar från Android (htc desire) så kan jag inte registrera träning eller kommentera träningspass direkt i mittenkolumnen på min startsida. Går jag däremot in på ett t

Jag har samma problem och från en HTC.

Det funkar med min Samsung Galaxy S2:a och Opera Mini. Använder ni HTCs browser?

Jag använder htc:s browser.

nu fick jag det att funka med ff men inte opera.

Testade lite mer. Fick det som sagt att funka i FF men inte i varken Opera Mini eller Opera Mobile. Synd, för opera verkar vara trevligt.

Det verkar ha att göra med att enterslaget i opera tolkas som att man är färdig med redigeringen. Men i FF tolkas de

Försökte regga mitt gympass i bilen hem idag men efter 10 minuter gav jag upp. Det gick inte att skriva i fältet för tid och det gick inte att välja något i listan med träningsformer utan mitt klick tolkades som jag ville skriva kommentar hela tiden. Sida

Nu drog jag igång en HTC Desire och både reggade ett pass och kommenterade ett annat VIA HTC-browsern. Båda funkade. När jag kommenterade fick jag en grönmarkerad enterknapp på tangentbordet (HTC original) att trycka på för att spara kommentaren.

Var tvungen att testa HTC:s browser igen. Och ja, nu funkar det faktiskt. Riktigt märkligt. Hoppas det inte slutar funka bara.

Va kul för er då ;).

*surar*