Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:05Jag försökte lägga in träning (nåja) igen nu. Kanske lyckades det, kanske inte. Hamnade inte i nyhetsströmen i alla fall. Men den kanske dyker upp senare? Funbeats vägar börjar bli lika outgrundliga som vår herres.
Jag försökte lägga in träning (nåja) igen nu. Kanske lyckades det, kanske inte. Hamnade inte i nyhetsströmen i alla fall. Men den kanske dyker upp senare? Funbeats vägar börjar bli lika outgrundliga som vår herres.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:07Kallade du?
Kallade du?
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:10Om man inte väntar till sidan är färdigladdad får man massa problem. Gäller alla browsers/plattformar vad jag vet. Normalt är det fasta nötet så snabbt så man inte tänker på det. Mobilt får man vara uppmärksam.
Om man inte väntar till sidan är färdigladdad får man massa problem. Gäller alla browsers/plattformar vad jag vet. Normalt är det fasta nötet så snabbt så man inte tänker på det. Mobilt får man vara uppmärksam.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:11Ja, men du dök aldrig upp.
Ja, men du dök aldrig upp.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:12Jag har varit på (v)irrvägar.
Jag har varit på (v)irrvägar.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 21:12Både mina nötter och mitt.nät fick jobba klart innan jag fingrade på något
Både mina nötter och mitt.nät fick jobba klart innan jag fingrade på något
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 20:57Nu jävlas den ännu mer. När man ska lägga till.träningstyp och ska klicka på rätt alternativ i rullgardinsmenyn hamnar man bara i kommentarsfältet. Och om det skulle råka hamna en träningstyp i rutan (blev paddling när jag försökte lägga in jogging) och m
Nu jävlas den ännu mer. När man ska lägga till.träningstyp och ska klicka på rätt alternativ i rullgardinsmenyn hamnar man bara i kommentarsfältet. Och om det skulle råka hamna en träningstyp i rutan (blev paddling när jag försökte lägga in jogging) och m
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 20:59Olle har infört mental träning.
Olle har infört mental träning.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:17Nått sådant. Om det funnits ett alternativ, som att om man klickar sig in via kalendern och gamla formuläret fanns där, så skulle ju även Androidanvändare kunna använda kalendern.
Nått sådant. Om det funnits ett alternativ, som att om man klickar sig in via kalendern och gamla formuläret fanns där, så skulle ju även Androidanvändare kunna använda kalendern.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:21Å andra sidan börjar jag dra ifrån Olle på topplistan. Så kanske har han spärrat min kalender?
Å andra sidan börjar jag dra ifrån Olle på topplistan. Så kanske har han spärrat min kalender?