Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:25🙂
🙂
Quote from Elias Engqvist on 7 October 2011, 22:19Nä, det betyder att du får ge dig ut o paddla - förstås!
Nä, det betyder att du får ge dig ut o paddla - förstås!
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:41Jag har paddlat en gång när jag var 13 (22 år sedan) och eftersom jag tog mig från punkt A till punkt B utan att druttla i vattnet fann jag ingen anledningen att göra om det så länge det inte behövs för min överlevnad. Detta utan nobelpris.
Jag har paddlat en gång när jag var 13 (22 år sedan) och eftersom jag tog mig från punkt A till punkt B utan att druttla i vattnet fann jag ingen anledningen att göra om det så länge det inte behövs för min överlevnad. Detta utan nobelpris.
Quote from Funbeat user on 31 December 2011, 15:32Idag tog det lika lång tid att lägga in passet här som det tog att utföra det. Pass 2 gick överhuvudtaget inte att lägga in. Ingen skillnad alls från när vi diskuterade det här senast. Således ingen mening med att använda Funbeat som träningsdagbok längre
Idag tog det lika lång tid att lägga in passet här som det tog att utföra det. Pass 2 gick överhuvudtaget inte att lägga in. Ingen skillnad alls från när vi diskuterade det här senast. Således ingen mening med att använda Funbeat som träningsdagbok längre
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 03:04Helt befängt. Maken försökte nyss kommentera gårdagens pass via sin xperia actives browser och det funkade inte alls. Fruktansvärt irriterande.
Helt befängt. Maken försökte nyss kommentera gårdagens pass via sin xperia actives browser och det funkade inte alls. Fruktansvärt irriterande.