Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Visste du att FunBeat har tusentals bloggare på sajten? Om du inte gjorde det så är vi inte så förvånade. Möjligheterna att hitta bloggare och blogginlägg har varit, minst sagt, begränsade. Idag ändrar vi på den saken genom att genomföra ett antal förbätt

(L) Äntligen (L)

Men gud! Det låter ju helt fantastiskt! TACK! (L)

Varför får jag följande felmeddelande när jag försöker lägga till ett blogginlägg med bilder i?

innehåller ett ogiltigt attribut: unselectable

Annica: Kan du maila support@funbeat.se så kan vi bolla problemet där (och återkomma här på forumet när vi löst det)? Berätta gärna i detalj exakt hur du lade till bilden och huruvida du ändrade något i html-koden.

Kursivering försvinner dessutom när man sparar ett bloginlägg, men fetstil blir kvar.

Absolut!

Olle, ni vet att det är andra grejer som inte funkar också va? Eller ska man felanmäla? Det jag hittat hittills är att jag inte kommer in på mina olästa kommentarer och när jag ska importera ett träningspass direkt från klockan så händer absolut nada när

Det går heller inte att bifoga ett foto till ett träningspass.

gjorde en blogg nyss och den fungerade för mig.

kan det har att göra med fil format? mina var .png

Om det är mig du svarar så bloggade jag inte utan försökte ladda in träningspass från Garmin + ladda upp en bild i passet. När jag ändå är igång och piper över saker som inte fungerar så går det heller inte att redigera ett träningspass. Klickar jag på re