Quote from Guest on 5 October 2006, 17:01Jag har länge tänkt öppna denna diskussionen. För mig är mål väldigt viktiga. Att göra mål för sig själv är att komma vidare i livet, att göra små lätt uppfyllbara delmål är det som gör att även de stora målen bli uppfyllbara..
NU när jag ser att Olle är
Jag har länge tänkt öppna denna diskussionen. För mig är mål väldigt viktiga. Att göra mål för sig själv är att komma vidare i livet, att göra små lätt uppfyllbara delmål är det som gör att även de stora målen bli uppfyllbara..
NU när jag ser att Olle är
Quote from Funbeat user on 5 October 2006, 17:11Hade varit härligt att kunna sätta mål som kombinerar tid och antalet gånger. dvs säg att jag vill träna 2 st 40min pass av en viss grej i veckan. I nuläget så måste man typ sätta separata mål om man vill få den kombinationen, iaf som jag uppfattat det.
Hade varit härligt att kunna sätta mål som kombinerar tid och antalet gånger. dvs säg att jag vill träna 2 st 40min pass av en viss grej i veckan. I nuläget så måste man typ sätta separata mål om man vill få den kombinationen, iaf som jag uppfattat det.
Quote from Camilla Maunu on 5 October 2006, 17:19Att kunna skriva en liten kommentar om varför ett mål inte blev uppfyllt tycker jag verkligen var en klockren idé. Håller alla fingrar för att den ska bli verklighet... =)
Att kunna skriva en liten kommentar om varför ett mål inte blev uppfyllt tycker jag verkligen var en klockren idé. Håller alla fingrar för att den ska bli verklighet... =)
Quote from Magnus Gelang on 5 October 2006, 21:58När vi håller på att önska oss saker:
Jag tycker att det vore suveränt om man vid tryck på den röda knappen "nej träningen blev inte av" fick upp en ruta att skriva i varför och att den träningen sedan låg kvar i almanackan men var t.ex röd för att marker
När vi håller på att önska oss saker:
Jag tycker att det vore suveränt om man vid tryck på den röda knappen "nej träningen blev inte av" fick upp en ruta att skriva i varför och att den träningen sedan låg kvar i almanackan men var t.ex röd för att marker
Quote from Bjarne Lewin on 5 October 2006, 23:52Den situationen brukar jag hantera genom att skriva träningen som 0 minuter och sedan skriva in kommentaren på sedvanligt sätt.
Men visst är det kul just det här utvecklande där en börbättring bara leder till nästa 🙂
Den situationen brukar jag hantera genom att skriva träningen som 0 minuter och sedan skriva in kommentaren på sedvanligt sätt.
Men visst är det kul just det här utvecklande där en börbättring bara leder till nästa 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2006, 08:42Ja även att kunna kommentera HUR man FIXAT ett mål vore bra, vilken smart bra ny vana man skaffat sig t ex osv ...
Ja även att kunna kommentera HUR man FIXAT ett mål vore bra, vilken smart bra ny vana man skaffat sig t ex osv ...
Quote from mårten jansson on 7 October 2006, 14:25Ang det här som Marie sa så hade man ju kunnat ha mål tex. man ska göra två pass cykling i veckan. Pass som är mindre än 40 min ska inte räknas. Någon form av minimum tid för att en träning ska räknas som ett pass för målet... om någon förstår hur jag men
Ang det här som Marie sa så hade man ju kunnat ha mål tex. man ska göra två pass cykling i veckan. Pass som är mindre än 40 min ska inte räknas. Någon form av minimum tid för att en träning ska räknas som ett pass för målet... om någon förstår hur jag men
Quote from Funbeat user on 7 October 2006, 17:53Jag förstår, för det är vad jag vill ha 😉
Som för min cykling, jag har 2 pass i veckan som jag kör 40min, och resten av dagarna kör jag 15min, så jag vill ju kunna sätta mål för två 40min pass/ vecka. 🙂
Jag förstår, för det är vad jag vill ha 😉
Som för min cykling, jag har 2 pass i veckan som jag kör 40min, och resten av dagarna kör jag 15min, så jag vill ju kunna sätta mål för två 40min pass/ vecka. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 7 October 2006, 21:15Evely: Jo så kan man så klart göra,,,,,men det vore bra om det fick en annan färg när man kollade i kalendern,,,för att få en snabb överblick över hur många pass som ej blev av s av det man hade planerat. Men som du beskriver det man ju helt klart göra.
Evely: Jo så kan man så klart göra,,,,,men det vore bra om det fick en annan färg när man kollade i kalendern,,,för att få en snabb överblick över hur många pass som ej blev av s av det man hade planerat. Men som du beskriver det man ju helt klart göra.
Quote from Bjarne Lewin on 8 October 2006, 01:23JO visst Bullen hade det vatt kul med en annan färg och tanken mned denna tråden är ju att den ska inspirera vår webmaster Olle.
Så på det bara, en vacker dag har han genomfört om inte alla så många av ideerna 🙂
Det är ju just det som är det fina med
JO visst Bullen hade det vatt kul med en annan färg och tanken mned denna tråden är ju att den ska inspirera vår webmaster Olle.
Så på det bara, en vacker dag har han genomfört om inte alla så många av ideerna 🙂
Det är ju just det som är det fina med