Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMera mål!
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det vore jättebra (skrivit förut ...), jag tycker liksom inte att fem minuter av ngt är ett pass, så om man kunde ställa in en minimitid om man räknar mål i pass ...

Det borde finnas maxtid också... Om vi går tbx till Marie så kanske hon vill ha mål både för 40 min pass och för 15 min pass... och då ska ju inte 40 minuters passen räknas inte i 15 minuterspassen

Ja< fram för fler möjligheter!

Den kalendern som du la till förra veckan (tror jag att det var), för att man ska hitta rätt datum när man registrerar träning, hade man inte kunnat använda den när man registrerar mål också? För jag sitter alltid och slår i min egen almanacka för att få

Jag kom precis på en sak till som man kan förbättra, med avseende på mål.

Jag skulle vilja kunna välja i vilken ordning målen visas.
Fram till denna veckan när mitt senaste till-lagda mål har börjat visas, har det varit hur snyggt som helst med månadvis

Nej det har jag faktiskt också tänkt på, de hamnar huller om buller.

Här satt jag just och skulle skriva ett inlägg om att mina mål hamnar i fel ordning också hade tankarna tänkts och skrivits redan igår. Super! 🙂

Det skulle vara toppen att kunna välja visningsordning på sina mål!

Nu har jag precis ändrat i mina mål, så att ett mål ska hamna bland gamla mål och så har jag skapat ett nytt sjukgymnastikmål.

Så nu tror jag åter att mina mål hamnar i en logisk ordnig...

Det är altså ingen idej längre att gå in på min sida för att se

Evely, var det den här diskussionen du menade i ett annat inlägg??

Mitt mål är att gå ner ett antal Kilo till sommaren.
Ett annat är att kunna springa en stäcka på en viss tid.

Jaghar skickat in dessa förslag för ett tag sedan. Som jag fattade det så fanns det planer på nya mål som skulle kunna väljas
Vi får väl se om p