Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 22:57Mitt mål är att gå ner ett antal Kilo till sommaren.
Ett annat är att kunna springa en viss sträcka på en viss tid.
I mitt fall 1 mil under 50 minJaghar skickat in dessa förslag för ett tag sedan. Som jag fattade det så fanns det planer på nya mål som s
Mitt mål är att gå ner ett antal Kilo till sommaren.
Ett annat är att kunna springa en viss sträcka på en viss tid.
I mitt fall 1 mil under 50 min
Jaghar skickat in dessa förslag för ett tag sedan. Som jag fattade det så fanns det planer på nya mål som s
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 11:11För närvarande är jag med på två träningshemsidor. Först gick jag med via vår lokaltidnings hemsida. När den hemsidan lade av att fungera för ett antal dagar sökte jag på Internet och ramlade in här. De två enda anledningar till att jag fortfarande hänger
För närvarande är jag med på två träningshemsidor. Först gick jag med via vår lokaltidnings hemsida. När den hemsidan lade av att fungera för ett antal dagar sökte jag på Internet och ramlade in här. De två enda anledningar till att jag fortfarande hänger
Quote from Funbeat user on 22 March 2008, 11:21Rolf, hur funkar funktionen med viktminskning som mål?
Fyller du in din vikt varje dag? varje vecka? eller inte alls d.v.s. du anger bara din idealvikt...?
Rolf, hur funkar funktionen med viktminskning som mål?
Fyller du in din vikt varje dag? varje vecka? eller inte alls d.v.s. du anger bara din idealvikt...?
Quote from Bjarne Lewin on 23 March 2008, 18:09Jo visst är det denna diskussionen jag menade! Kul att höra att det kan vara ngt på gång i måldelen 🙂
Jo visst är det denna diskussionen jag menade! Kul att höra att det kan vara ngt på gång i måldelen 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 18:31Jag skulle vilja ha möjligheten att välja alla motionsformer utom... Så att jag kan exkludera meditation som visserligen är viktigt för mitt välbefinnande men inte ett aktivitetsmål.
Jag skulle vilja ha möjligheten att välja alla motionsformer utom... Så att jag kan exkludera meditation som visserligen är viktigt för mitt välbefinnande men inte ett aktivitetsmål.
Quote from Funbeat user on 24 March 2008, 08:52På min andra tränigssida fungerar det som så med vikt, att jag först väljer mål. Sedan väljer jag en rubrik.
Jag kan skriva in en kommentar. Så väljer jag om jag vill att målet skall visas i min profil. Därefter väljer jag från när jag vill att det skall
På min andra tränigssida fungerar det som så med vikt, att jag först väljer mål. Sedan väljer jag en rubrik.
Jag kan skriva in en kommentar. Så väljer jag om jag vill att målet skall visas i min profil. Därefter väljer jag från när jag vill att det skall
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 15:51Jag har liknande önskning som Janne tidigare skrev. Dvs. att jag skulle vilja kunna sätta upp ett mål att springa en viss sträcka på en viss tid.
En utveckling av den som jag önskar är att man kan koppla ett mål till en skapad runda. Så att man kan stäl
Jag har liknande önskning som Janne tidigare skrev. Dvs. att jag skulle vilja kunna sätta upp ett mål att springa en viss sträcka på en viss tid.
En utveckling av den som jag önskar är att man kan koppla ett mål till en skapad runda. Så att man kan stäl
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 19:30Det skulle jag vilja göra också! Att klara en viss sträcka på en viss tid (t+)
Det skulle jag vilja göra också! Att klara en viss sträcka på en viss tid (t+)
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 15:21gött att fler är inne på samma idé. att man ska kunna skriva upp mål att man ska klara en viss sträcka på en viss tid. nu funkar det inte alls.
jag skulle också vilja se något med hur mycket man klara i tex bänkpress. vi har en sk. brandmannaprofil för a
gött att fler är inne på samma idé. att man ska kunna skriva upp mål att man ska klara en viss sträcka på en viss tid. nu funkar det inte alls.
jag skulle också vilja se något med hur mycket man klara i tex bänkpress. vi har en sk. brandmannaprofil för a