Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

"har inte vågat prova vad som skulle hända om batteriet är så lågt att klockan stänger av sig själv...någon?"
Det är inte någon skillnad på att stänga av klockan på vanligt vis och att den stängs av för att batteriet är slut.

Jag har haft 305:an på en 24 timmars tävling och den höll hela vägen. Den laddades en liten stund på natten (efter kanske 14-15 timmar) då jag hade en liten paus, men den hade inte ens varnat för lågt batteri före det.

Tor: Bra! jag var rädd att om inte data avslutats på rätt sätt så blev inte passet sparat på rätt sätt, lite tråkigt om man har 10 registrerade timmar.

Men var beredd på att 305:an lägger av ibland. Jag bytte ut min 3 ggr på tre år pga diverse fel, och mina bekanta som har 305:an har liknande erfarenheter. Så länge det är inom 3 år får man en ny, men man tappar ett antal träningar och blir utan klocka nå

Gjort slag i saken nu!

Collect@store passar utmärkt när jag ändå ska till Elgiganten idag.

Det här blir kul! (H:)

Edit: ...den laddas nu:)

305an fungerade fint. Var ute 1,15 nu på kvällen.

Det finns ett fint skidspår (4 km) i Alby i Tyresö. Blir längdskidåkning i morrn tror jag.

Vilken trevlig sak 305:an är! En helt klart nytändning med löpträningen.

Så här såg det ut i går:

http://connect.garmin.com/activity/58978088

Målet nu är att få ned medelpulsen samt att öka på distansen.

Me like! (t+)

Såg att Mediamarkt har kampanj med GF 305 för 1290:- Det är svårslaget.

Det är ju scheissebilligt.

Ska man köpa en träningsklocka med puls- och GPSfunktion är det bara att slå till!

Mer än så får man inte för pengarna.

12