Quote from Guest on 2 October 2010, 16:23Har idag varit på en stor mässa.
I en av montrarna kunde man göra en slags kroppsanalys. Genom att ställa sig barfota på en "våg" samt uppge längd och ålder så kom det sen fram nio olika värden.
Vikt, %fett, %vatten, kg muskler, fysisk gradering, vilo
Har idag varit på en stor mässa.
I en av montrarna kunde man göra en slags kroppsanalys. Genom att ställa sig barfota på en "våg" samt uppge längd och ålder så kom det sen fram nio olika värden.
Vikt, %fett, %vatten, kg muskler, fysisk gradering, vilo
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 16:33herbalife?
herbalife?
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 16:35🙂 den var bra!
🙂 den var bra!
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 16:38Ja, det var Herbalife, vilket jag inte vet så mycket om. Vad sysslar de med?
Ja, det var Herbalife, vilket jag inte vet så mycket om. Vad sysslar de med?
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 16:53jag har vägt mig konternuerligt på en sådan våg och det slår rätt vilt.
+2kg muskler på 1 månad vilket inte är troligt.
Methabolisk åler är 52 men i coopertest så får jag very high för 40åringar.Tror att vågen fyller ett enda syfte.
Sälja tillskott och
jag har vägt mig konternuerligt på en sådan våg och det slår rätt vilt.
+2kg muskler på 1 månad vilket inte är troligt.
Methabolisk åler är 52 men i coopertest så får jag very high för 40åringar.
Tror att vågen fyller ett enda syfte.
Sälja tillskott och
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 17:26Det beror på hur mycket fotsvett som man har vid mättillfället.
Det beror på hur mycket fotsvett som man har vid mättillfället.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 17:29Konstigt om de inte kostat på sig en med handsensorer också på en sådan mässa. Fyrpunktsmätning ger bättre resultat (HUR bra kan man tvista om).
Konstigt om de inte kostat på sig en med handsensorer också på en sådan mässa. Fyrpunktsmätning ger bättre resultat (HUR bra kan man tvista om).
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 18:34Elektriska stolen har tillräckligt många elektroder för att fungera på ett säkert (!) sätt.
Elektriska stolen har tillräckligt många elektroder för att fungera på ett säkert (!) sätt.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 19:05Metabolisk ålder - ett påhittat kvasimätvärde för att få dig att köpa något. Vi kan hitta på fler om ni vill: Fekal ålder, viril ålder eller fatal ålder. Herbalife är ett perfekt sätt att beskatta dumhet!
Metabolisk ålder - ett påhittat kvasimätvärde för att få dig att köpa något. Vi kan hitta på fler om ni vill: Fekal ålder, viril ålder eller fatal ålder. Herbalife är ett perfekt sätt att beskatta dumhet!
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 19:15Fatal ålder? Det känns lite... paradoxalt?
Fatal ålder? Det känns lite... paradoxalt?