Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningmiCoach
You need to log in to create posts and topics.

Någon som har den eller tänkt skaffa?

Pratar om miCoach, Samsung F110.
Den verkar bra men kostar en del så jag tänkte kolla runt lite först, har fått titta lite på den då en arbetskollega skaffat den och jag är rätt så sugen 🙂

http://www.aftonbladet.s

Ganska bra ide men man undrar ju om den är vattentät (eller åtminstone fuktskyddad)

När det gäller fukt och vatten så är den snäppet bättre än andra "vanliga" mobiler, så den delen är förbättrad.

Pisstelefon....sketkass gränssnitt....visst den är fuktskyddad och sägs vara tålig...men min personliga uppfattning är att det är en av de sämsta köpen jag gjort någonsin....blir arg bara jag tänker på den...

Vad tråkigt för den verkar skojig annars, vet inte kollegans uppfattning än då han varit bortrest.
Men jag har iallafall bestämt mig för att satsa på en pulsklocka istället 🙂

Joppe, vad för version av MiCoach hade du, för när jag såg/hörde reklam nånstans så sa de att den lanseras i maj 2008.

A-M ..... Mala jag har en M-110 inte en F-110........jag är VÄLDIGT ledsen för missförståndet....men jag tycker fortf gränssnitten suger ......hoppas F-110 är bättre än M-110

Det är bra att veta att allt de gjort inte är toppen Joppe. Så kan man va lite jobbig i affären och ställa kul frågor som "har de lyckats fixa till xxx och xxx som va så himla kasst på M-110?"

A-M jag har en Ericsson W710i med stegräknare och hela kitet....Ääälskar telefonen och dess gränssnitt och att den är vikbar......tyvärr inte fukttålig i den grad som den gamla Ericsson "Hajen" som man kunde duscha och prata i samtidigt.....710 an dog eft

Hmmmm vi får väl se va det blir men för min del är det några månader kvar innan jag skaffar ny mobil... vill bara hålla ögonen öppna.