Quote from Funbeat user on 26 May 2008, 22:03sorry about the confusion .......
sorry about the confusion .......
Quote from Jan Lundquist on 15 June 2008, 22:52Puttar upp...
Någon mer som har erfarenhet av Samsungs Micoach? Jag behöver en ny mobil (H)
Puttar upp...
Någon mer som har erfarenhet av Samsungs Micoach? Jag behöver en ny mobil (H)
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 10:49Vill också ha ny mobil.. men väntar lite till på att Nokia vill släppa nån ny stötsäker..
Vill också ha ny mobil.. men väntar lite till på att Nokia vill släppa nån ny stötsäker..
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 12:06Har tyckt att den är lite dyr men hittade den på en butik på nätet för halva summan. Det käns ju lite bättre för någon pryltokig.... 🙂
Har tyckt att den är lite dyr men hittade den på en butik på nätet för halva summan. Det käns ju lite bättre för någon pryltokig.... 🙂
Quote from Jan Lundquist on 17 June 2008, 13:11Vardå (H:)
Vardå (H:)
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 14:36I någon av dessa butiker kanske?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=282786
OT:
Jag ville ha en ny telefon vars glas var lite repsäkrare än den jag hade. Kollar på the phonehouse och får svaret:SE T650i, den har mineralglas. Bra skulle nästan ta den p
I någon av dessa butiker kanske?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=282786
OT:
Jag ville ha en ny telefon vars glas var lite repsäkrare än den jag hade. Kollar på the phonehouse och får svaret:SE T650i, den har mineralglas. Bra skulle nästan ta den p
Quote from Jonny Persson on 17 June 2008, 14:47Måndag den 16 juni lanseras SonyEricsson C702 en stöttålig kameramobil med GPS och efterlängtad uppföljare till Ericssons legendariska ”Hajfena” r310.
Nyckelfunktioner
Vatten och dammavvisande samt stöttålig
3.2 megapixelkamera med fotolampa
2 GB minn
Måndag den 16 juni lanseras SonyEricsson C702 en stöttålig kameramobil med GPS och efterlängtad uppföljare till Ericssons legendariska ”Hajfena” r310.
Nyckelfunktioner
Vatten och dammavvisande samt stöttålig
3.2 megapixelkamera med fotolampa
2 GB minn
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 15:03Absolut. Om det bara vore inte-Ericsson.. (#)
Absolut. Om det bara vore inte-Ericsson.. (#)
Quote from Jan Lundquist on 17 June 2008, 15:26Tack Peter jag hade (för ovanlighetens skull) inte en tanke på prisjakt..
Tack Peter jag hade (för ovanlighetens skull) inte en tanke på prisjakt..
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 09:13har testad den i någon vecka nu......än så länge skitnöjd....anv gps funktionen när jag cyklar och får alla värden hastigheter mm efteråt....
har testad den i någon vecka nu......än så länge skitnöjd....anv gps funktionen när jag cyklar och får alla värden hastigheter mm efteråt....