Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMidnattsloppet 2006
You need to log in to create posts and topics.

Vad är midnattsloppet för något?

http://www.midnattsloppet.com

Det är ett superkul lopp i Stockholms innerstad som går av stapeln i augusti varje år. Loppet startar kl 22, därav namnet (ok, inte precis midnatt, men nästan). Drygt 12000 startade förra året.

Brukar vara riktigt kul! Något trång

I år är det dessutom 25-årsjubileum! Bäddar kanske för ÄNNU fler deltagare? Själv har jag tänkt vara med åtminstone de två senaste åren men chickat ur pga undermålig träningsinsats 😉 I år ska jag göra ett bättre försök och kanske utnyttja min HSB-rabatt!

Åh, vad skoj, det ska jag också göra..!!! 🙂

Med lite framförhållning så kanske jag kan undvika fest dagen innan i år... Hrrrmm...
Förra gången loppet gick av stapeln fick jag en gratisbiljett i min hand kl 4 på eftermiddagen samma dag som loppet gick,

Hej!
Kul att se att fler är anmälda till årets midnattslopp. Sprang första gången förra året, VILKEN GREJ! Hur kul som helst. Halva grejen är ju att det är så sent start 22! All arrangemang runt i kring. Att springa på kullerstenarna, kul men livsfarligt

Ja håller helt med! Det är hur kul som helst!!

Premiärade också 2005.
Kan bara varmt rekommendera! Mycket trevligt lopp! Inget för de som vill ha en bra tid men ovärderligt för alla som vill ha ett trevlig löparevent.

Hmmm... det var länge sedan jag sprang några lopp, men varje år är det SÅÅÅÅ nära med just Midnattsloppet. Det brukar stupa på att jag aldrig kommer iväg och tränar just löpning innan. Tänk att det är svårt! I år kanske, kanske jag kommer iväg.... 🙂

Jag fick mitt gratisnummer av Runners World igår (som man får om man anmäler sig tidigt till Midnattsloppet). Det finns så väldans många roliga lopp man kan springa över hela världen. Man blir superinspirerad! Om man lyckas bygga upp muskler och hållfasth