Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ser i nuläget ut att kunna bli mycket bra väder i Gbg på lördagskvällen.
Regn på förmiddagen men sedan uppklarnande och svag vind. Ca 15 grader.
(hv)

Trevligt!

Är första gången jag springer Midnattsloppet, brukar tröjorna vara så "väl tilltagna" (eller är det kanske bara jag..)? Är ganska lång (~2m) så jag fläskade på med en tröja i storlek XL för att inte behöva springa runt med magen bar, visade sig

Appropå tröjorna så tycker jag de sitter mkt bättre i år än förra året! Förra året var de korta och väldigt vida. Var som att ha på sig ett tält samtidigt som man nästan visade magen. Jag är 192cm och har en L som sitter bra.

Aha, jo, jag får nog konstatera att jag borde tagit en L jag med.
Första gången på länge som det hade behövts, jag har nog börjat krympa. =)

Känns som bättre kvalité på tröjorna i år, förra årets tröja var som tidigare påpekats var väldigt kort o vid. Valde då en L, som knappt räckte ner till byxorna. Efter ett par tvättar knappt det. Tänkte drämt till med XL i år, men tur var väl det att man

Är tröjan orange? Trodde det skulle vara samma som i Stockholm, visst var det väl gröna tröjor där?

Ja, det var gröna i Stockholm, kvaliten tycker jag kändes lite "sådär", dom skröt från Speakern att man ju "fick en tröja värd 400 kronor" men det skulle då inte jag betala för den simplaste Nike tröjan.

Jag har sprungit 3 år i rad i Stockholm och upplev

Häftigast effekt tycker jag de vita i stockholm verkade ha. Lyste fint i mörkret på fotona i alla fall.
Lilla jag ligger ju på Extra Medium i det mesta, så tröjan sitter perfekt i hår precis som förra året, men det skall ju anammas löparbadmode en sista

Jag väntar på er vid vätskestation 2 belägen på Lilla Risåsgatan precis efter banans enda rejäla motlut. Alla bord står på höger sida. Först 11 bord med vatten och lite längre bort 7 bord med sportdrycken Poweraid.

Hoppas dina symptom hinner ge med sej.
Jag har faktiskt ett par helt perfekta korta gråa tajts med orange revär kom jag på nu!