Quote from Fredric Lagerström on 23 August 2009, 12:45Jag såg dej Oskar! Tänkte då att det var ju bra att ha stötdämpning runt om. Ungefär som radiobilarna på Liseberg 🙂
Jag blev överraskad av att det var så mkt folk ute längs hela banan!
Jag såg dej Oskar! Tänkte då att det var ju bra att ha stötdämpning runt om. Ungefär som radiobilarna på Liseberg 🙂
Jag blev överraskad av att det var så mkt folk ute längs hela banan!
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 13:24Min 405:a gav 10020 m, men så klarade jag mig från att knixa särskilt mycket också. Hade väl dundertur att kunna anmäla mig till ett antal extraplatser långt fram.
Min 405:a gav 10020 m, men så klarade jag mig från att knixa särskilt mycket också. Hade väl dundertur att kunna anmäla mig till ett antal extraplatser långt fram.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 16:07Min gps sa 10180.
Första midnattsloppet för min del. Riktigt kul.
Lite trångt i början. Tur att det var -flickor i Risåsbacken.
Den var elak!
Min gps sa 10180.
Första midnattsloppet för min del. Riktigt kul.
Lite trångt i början. Tur att det var -flickor i Risåsbacken.
Den var elak!
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 16:53Det här var första gången jag sprang på kullersten och tuuusan vad ont jag fick i fötterna. Blev så himla lycklig när asfalten kom igen. 😉
Riktigt kul lopp annars. Att jag inte hade tränat för mycket under och efter semestern och höll på att svimma när
Det här var första gången jag sprang på kullersten och tuuusan vad ont jag fick i fötterna. Blev så himla lycklig när asfalten kom igen. 😉
Riktigt kul lopp annars. Att jag inte hade tränat för mycket under och efter semestern och höll på att svimma när
Quote from Fredric Lagerström on 23 August 2009, 17:46Attans!! Jag missade visst - tjejerna i backen helt, var väl inne i nån dimma där. Men jag såg ganska många andra snygga, snabba, vältrände tjejer. 😉
Vad tänkte ni när ni sprang genom den där tunneln efter ca 8,5 km? Rymdfeeling!
Attans!! Jag missade visst - tjejerna i backen helt, var väl inne i nån dimma där. Men jag såg ganska många andra snygga, snabba, vältrände tjejer. 😉
Vad tänkte ni när ni sprang genom den där tunneln efter ca 8,5 km? Rymdfeeling!
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 17:48Grynt härligt hela banan 🙂
Haga o känslan på Avenyn var .
Håller med vissa att kullerstenen va lite jobbigt...hade eld under fötterna sista 3 km 🙂
Jag ska springa nästa år igen
Grynt härligt hela banan 🙂
Haga o känslan på Avenyn var .
Håller med vissa att kullerstenen va lite jobbigt...hade eld under fötterna sista 3 km 🙂
Jag ska springa nästa år igen
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 18:38Tycker att loppet var jättekul!! Fick ont i ryggen på fredagen och i lördags kväll innan start trodde jag aldrig att jag skulle kunna springa nån längre sträcka, men jag orkade springa hela tiden. Fick dock inte nån bra tid, men det gråter jag inte för...
Tycker att loppet var jättekul!! Fick ont i ryggen på fredagen och i lördags kväll innan start trodde jag aldrig att jag skulle kunna springa nån längre sträcka, men jag orkade springa hela tiden. Fick dock inte nån bra tid, men det gråter jag inte för...
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 22:52Video från loppet.
http://www.youtube.com/watch?v=bv3L8Xj_gRM&feature=channel
Video från loppet.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 20:51For et arrangement, for et løp, for en by, for en stemning!!! Det er gått litt over ett år siden jeg startet å jogge litt mer systematisk, og på lørdag fikk jeg endelig et dt svar på hvorfor jeg holder på med dette. KANON! Ble så revet med i starten at je
For et arrangement, for et løp, for en by, for en stemning!!! Det er gått litt over ett år siden jeg startet å jogge litt mer systematisk, og på lørdag fikk jeg endelig et dt svar på hvorfor jeg holder på med dette. KANON! Ble så revet med i starten at je
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 08:40Tyvärr blev det inte lika roligt för alla. 🙁
http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=513163
Tyvärr blev det inte lika roligt för alla. 🙁