Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 08:58Hej!
Jag använde mig av Szalkais löpskolningsövningar på marathon.se och vips så fick jag ett spänstigare, längre steg vilket gjorde under både för min fart och min motivation Oklart om farten ökade pga steget eller om det bara blev roligare alltig o där
Hej!
Jag använde mig av Szalkais löpskolningsövningar på marathon.se och vips så fick jag ett spänstigare, längre steg vilket gjorde under både för min fart och min motivation Oklart om farten ökade pga steget eller om det bara blev roligare alltig o där
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 18:52Tack, Jenny - jag ska kolla in de där övningarna. 🙂
Jag sprang intervaller idag på min backiga 5 km-runda och kom i mål på 27 min vilket kändes helt ok med tanke på att jag gick 3x2 min. Jag ska verkligen försöka följa ett program nu.
Tack, Jenny - jag ska kolla in de där övningarna. 🙂
Jag sprang intervaller idag på min backiga 5 km-runda och kom i mål på 27 min vilket kändes helt ok med tanke på att jag gick 3x2 min. Jag ska verkligen försöka följa ett program nu.
Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 19:01Finns det någon direktlänk till övningarna ni syftar på? Är nyfiken
Finns det någon direktlänk till övningarna ni syftar på? Är nyfiken
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 10:14Hej!
Jag funderade på att bifoga en länk redan igår, men jag får inte deras webb-TV att funka, jag vill ju inte bifoga en skräplänk... Här är iallafall en länk som kanske funkar om man har mer förlåtande säkerhetsinställningar, vad vet jag?
http://beta.
Hej!
Jag funderade på att bifoga en länk redan igår, men jag får inte deras webb-TV att funka, jag vill ju inte bifoga en skräplänk... Här är iallafall en länk som kanske funkar om man har mer förlåtande säkerhetsinställningar, vad vet jag?
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 18:52Den länken funkade inte för mig men efter lite letande hittade jag och då hamnade jag på den här länken... kanske funkar den för fler?
http://www.marathon.se/webbtv/
Den länken funkade inte för mig men efter lite letande hittade jag och då hamnade jag på den här länken... kanske funkar den för fler?