Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 00:23Jag kommer vara publik om jag inte har barnen.
Jag springer alldeles för dåligt på kvällen har jag märkt 🙁
Men jag kommer ha kul i alla fall!
Jag kommer vara publik om jag inte har barnen.
Jag springer alldeles för dåligt på kvällen har jag märkt 🙁
Men jag kommer ha kul i alla fall!
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 08:10Det kommer vi också att ha!
Ler.
Måste man springa bra för att delta??(H)
Det kommer vi också att ha!
Ler.
Måste man springa bra för att delta??
(H)
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 10:14Nej, men om man som jag vill göra ett resultat som jag är nöjd med så finns det andra lopp som jag har större chans i att nå mina mål. Jag ställer inte upp i en tävling bara för nöjes skull. 🙂
Nej, men om man som jag vill göra ett resultat som jag är nöjd med så finns det andra lopp som jag har större chans i att nå mina mål. Jag ställer inte upp i en tävling bara för nöjes skull. 🙂
Quote from Lotta Lindström on 2 October 2008, 10:19Tänk vad olika man kan vara. Att ställa upp i tävlingen och ha något att träna för, allt runtomkring, stämningen är det som är nöjet för mig. Resultatet spelar inte så stor roll. Fast det är klart, det beror väl på vad man har för långsiktiga mål.
Tänk vad olika man kan vara. Att ställa upp i tävlingen och ha något att träna för, allt runtomkring, stämningen är det som är nöjet för mig. Resultatet spelar inte så stor roll. Fast det är klart, det beror väl på vad man har för långsiktiga mål.
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 11:03Ja, verkligen. Att ställa upp ska vara och är ett nöje för mig, men som sagt jag vill känna att jag kan ge det bästa jag kan. Och det kan jag tydligen inte på kvällen.
Därför springer jag inte Göteborgsvarvet pga samma sak. Jag måste komma under 90 min f
Ja, verkligen. Att ställa upp ska vara och är ett nöje för mig, men som sagt jag vill känna att jag kan ge det bästa jag kan. Och det kan jag tydligen inte på kvällen.
Därför springer jag inte Göteborgsvarvet pga samma sak. Jag måste komma under 90 min f
Quote from Lotta Lindström on 2 October 2008, 11:33Då får du i uppgift att heja ordentligt på oss andra funbeatare som springer 🙂
Då får du i uppgift att heja ordentligt på oss andra funbeatare som springer 🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 11:57Självklart ska man vara med !
Blir tredje året i rad för mig
2007: 62:02
2008: 51:13
2009: Sub 50 ?
Självklart ska man vara med !
Blir tredje året i rad för mig
2007: 62:02
2008: 51:13
2009: Sub 50 ?
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 12:03Peter jag skulle nog inte heller ställa upp i en tävling bara för nöjets skull. Men jag tycker att just detta lopp är lite mer av ett jippo än en tävling. Därför ställer jag mest upp för den sköna stämningen skull. Även om jag nu springer bättre när det ä
Peter jag skulle nog inte heller ställa upp i en tävling bara för nöjets skull. Men jag tycker att just detta lopp är lite mer av ett jippo än en tävling. Därför ställer jag mest upp för den sköna stämningen skull. Även om jag nu springer bättre när det ä
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 12:05Håller med om att det inte är någon optimal tävling för att slå pers på milen (trängsel + tung bana) men man kan ju alltid slå personligt rekord på midnattsloppet... för min egen del gäller det att pinna ifrån lillebror också, just nu står det 1-1 i midna
Håller med om att det inte är någon optimal tävling för att slå pers på milen (trängsel + tung bana) men man kan ju alltid slå personligt rekord på midnattsloppet... för min egen del gäller det att pinna ifrån lillebror också, just nu står det 1-1 i midna