Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 21:13Varför finns det ingen information om midnattsloppet 2009!!??!!
Varken för Göteborg eller Stockholm....eller är det bara jag som inte är nog klyftig för att inse att det inte ska finnas under midnattsloppet.com utan ligger någon annanstans, men inte ens
Varför finns det ingen information om midnattsloppet 2009!!??!!
Varken för Göteborg eller Stockholm....eller är det bara jag som inte är nog klyftig för att inse att det inte ska finnas under midnattsloppet.com utan ligger någon annanstans, men inte ens
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 21:24Har läst nånstans att anmälan ska öppnas i oktober så det är säkert på gång
Har läst nånstans att anmälan ska öppnas i oktober så det är säkert på gång
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 00:42Okej, verkar ju lite märkligt iof att det inte fixas direkt efter loppen -08 men men,
den som väntar på något gott....!!!
Okej, verkar ju lite märkligt iof att det inte fixas direkt efter loppen -08 men men,
den som väntar på något gott....!!!
Quote from Lotta Lindström on 1 January 2009, 23:22Upptäckte precis att det nu finns information om årets lopp.
Upptäckte precis att det nu finns information om årets lopp.
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 23:24Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag såg det också!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag såg det också!
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 06:42Åh! Frågan är vilken startgrupp man ska välja.. sprang i 6an förra året. Blir nog 2an iår..
Åh! Frågan är vilken startgrupp man ska välja.. sprang i 6an förra året. Blir nog 2an iår..
Quote from Lotta Lindström on 2 January 2009, 09:00OM (och det är verkligen ett stort om) jag springer blir det sista gruppen 🙂
OM (och det är verkligen ett stort om) jag springer blir det sista gruppen 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 09:52Anmält mig till 2.an även i år. Förra året höll jag mig långt bak och på kanten i fållan vid start. Det var gott om plats under hela rundan 🙂
Anmält mig till 2.an även i år. Förra året höll jag mig långt bak och på kanten i fållan vid start. Det var gott om plats under hela rundan 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 15:36Ska starta i tredje gruppen och gå i mål med 2:orna. DET är status (H)
Ska starta i tredje gruppen och gå i mål med 2:orna. DET är status (H)
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 19:50Sådärja, då var man anmäld i år igen, kom ett infomail från loppet och jag tänkte att det är väl inget att fundera på.
Valde startgrupp 2, hoppas på Sub50 efter fjolårets förbättring från 62:02 till 51:13
Sådärja, då var man anmäld i år igen, kom ett infomail från loppet och jag tänkte att det är väl inget att fundera på.
Valde startgrupp 2, hoppas på Sub50 efter fjolårets förbättring från 62:02 till 51:13