Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är anmäld till grupp 3. Intressant med jämförelsen mellan Umeå C Nattmil och Midnattsloppet. Jag ska vara med i båda i år, så vi får se om det går långsammare i Midnattsloppet för mig också.

Nu är det ju ny bansträckning i Umeå, jag är osäker på om den blir lättare eller jobbigare, jag får helt enkelt ut och reka med GPS någon kväll. 50:30 i Umeå blev 51:13 i Stockholm

Vi verkar ha väldigt liknande PB, jag siktar på första Sub50 på Umeå C Na

Även jag har anmält mig till detta lopp. Det kan bli mycket intressant eftersom jag aldrig löptränat eller sprungit 1 mil någonsin. Men någon gång skall bli den första.

Mitt mål är att ta mig runt utan att gå, men som det verkar på inläggen ovanför kan d

Mnjae, gå ska man väl förhoppningsvis slippa även om man startar längre bak, däremot kan det vara svårt att få springa i den fart man vill...

Lycka till Mikael!
Det går säkert bra, jag sprang en mil för första gången förra året.
Nånsin!
Om du inte ser nåt hinders som t ex en okrossbar manlighet, så tycker jag du ska se om träningen inför tjejmilen kan passa dig.
http://www.marathon.se/news/home

Hej, Pia.

Fr.o.m nästa vecka kommer jag följa det träningsprogram som finns på: http://www.midnattsloppet.com/bilder/uploaded/blomme.pdf

Redan nu känns det som att det inte skall vara någon omöjlighet att fixa detta.

Det är lite konstigt med träning, d

nästa vecka blir en soft vecka.
till lördag...
sen lär jag inte springa så mkt veckan efter.
men promenera massor.
och så de där knäböjningarna på jobbet då...
ska bli riiiiktigt intressant att jobba på söndag.
söndagen efter dagen D.
D som i SM.

har ett startbevis jag inte kan använda, någon som är intresserad??
Tror jag ska kunna byta namn och allt, de sa de för ett tag sen iallafall.

200 kr så är platsen din!

Hej!
Jag har redan en plats, men inte min syster tror jag.
Kan man göra namnbyte så är hon nog intresserad 🙂
Hon jobbar natt, men jag kan kolla med henne så hör jag av mig imorgon och ser om du har platsen kvar.

Ha det bra så länge!

Det låter kanon!

Hör med dom än en gång också .... 🙂