Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 08:54Vad jag kan se på hemsidan kan man inte överlämna sitt startbevis till någon annan. Hittar inget på hemsidan heller... Har du hört något annat?
Vad jag kan se på hemsidan kan man inte överlämna sitt startbevis till någon annan. Hittar inget på hemsidan heller... Har du hört något annat?
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 11:0515 aug.. ja kanske det! förra året sprang jag i Gbg så det kan vara kul att testa huvudstaden med. 🙂
15 aug.. ja kanske det! förra året sprang jag i Gbg så det kan vara kul att testa huvudstaden med. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 16:50Nej ni, det blir att jag springer ändå. Jag får helt enkelt sova i taxin till arlanda klockan 05.00 morgonen efter och på flyget ner till Grekland! 😀 Blir till att kunna sova i sängen max 4 timmar, kan bli spännande...haha..men som mina släktingar sa "Du
Nej ni, det blir att jag springer ändå. Jag får helt enkelt sova i taxin till arlanda klockan 05.00 morgonen efter och på flyget ner till Grekland! 😀 Blir till att kunna sova i sängen max 4 timmar, kan bli spännande...haha..men som mina släktingar sa "Du
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 20:25Har ni sett att det är ny bansträckning i år?
Vad tycker ni om den?
Har ni sett att det är ny bansträckning i år?
Vad tycker ni om den?
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 20:27Det hade jag helt missat !
Jag hittar inte så bra i Stockholm, blir det ännu mer backar med den nya sträckningen ?
Det hade jag helt missat !
Jag hittar inte så bra i Stockholm, blir det ännu mer backar med den nya sträckningen ?
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 20:32Jag vet inte om det totalt sett blir backigare, men vi ska ju ända ner till Hammarbykanalen.
bild:www.midnattsloppet.com/bilder/uploaded/bana-sthlm.gif
Jag vet inte om det totalt sett blir backigare, men vi ska ju ända ner till Hammarbykanalen.
bild:www.midnattsloppet.com/bilder/uploaded/bana-sthlm.gif
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 22:30Jag ska springa för första gången. Det ska bli spännande. Just nu funderar jag på vilken startgrupp som kan lämpa sig för mig.
Jag ska springa ett 5K (mitt första lopp någonsin) om 2 veckor och beroende på hur det går där ska jag välja grupp sen.Hur sen
Jag ska springa för första gången. Det ska bli spännande. Just nu funderar jag på vilken startgrupp som kan lämpa sig för mig.
Jag ska springa ett 5K (mitt första lopp någonsin) om 2 veckor och beroende på hur det går där ska jag välja grupp sen.
Hur sen
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 00:08Jösses! Den nya bansträckningen var ju tuff. Från Hammarbykajen upp till Sofia Kyrka är en-enda-lång-jävla-uppförsbacke!
Jösses! Den nya bansträckningen var ju tuff. Från Hammarbykajen upp till Sofia Kyrka är en-enda-lång-jävla-uppförsbacke!
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 00:20Jag tyckte Sofia Kyrka backen var tillräckligt tuff sedan tidigare !
Blir till att nöta lite mer backar i sommar då kanske, fast i berlin ska det ju va platt som en pannkaka... nåja det är väl aldrig direkt fel att bli starkare på backar...
Mia: Folk br
Jag tyckte Sofia Kyrka backen var tillräckligt tuff sedan tidigare !
Blir till att nöta lite mer backar i sommar då kanske, fast i berlin ska det ju va platt som en pannkaka... nåja det är väl aldrig direkt fel att bli starkare på backar...
Mia: Folk br
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 00:38Så du tror att jag kanske kan springa i grupp 5 också?
Jag har ju funderat på det själv nämligen att inte ta långsammaste gruppen, men kanske grupp 6 eller 5. Grupp 4 och 5 har samma sluttid eller hur.Vad händer om man är långsammare än vad sluttiden fö
Så du tror att jag kanske kan springa i grupp 5 också?
Jag har ju funderat på det själv nämligen att inte ta långsammaste gruppen, men kanske grupp 6 eller 5. Grupp 4 och 5 har samma sluttid eller hur.
Vad händer om man är långsammare än vad sluttiden fö