Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Grupp 5 blir säkert bra, du kommer väl att träna så att du landar runt timmen 😉

Det spelar nog inte så himla stor roll eftersom det blir trångt ändå, eftersom det är ditt första millopp så skulle jag tro att stämningen och folket gör det till en fantast

Ja, jag tänkte ju försöka med det. 😉
Ska kanske ta det lungt då eftersom det är första gången så jag också kan göra en superförbättring till 2010. 😉

Jag tycker det verkar som om det är fullt redan nu ända fram till grupp 5, så man har nog inte så mycket att välja på om man inte är anmäld ännu...

Det här med tröjstorlek.. vad händer om det visar sig att man beställt helt fel? Ganska svårt att veta eftersom det inte stod några mått.

Det där undrade jag lite om också. Läste på nån sida på internet att tröjorna är lite stora i storlekarna. Stämmer detta?

Då får du springa i den tröjan ändå eller så får du försöka charma personen som lämnar ut tröjan. Det senare brukar dock vara jäkligt svårt har jag förstått av folk som försökt 🙂

Som jag minns det så var tröjorna rätt så små i storleken 2006, 2007 var

De röda tröjorna 2007 var små för sina storlekar. Förra året (vita) tog jag därför en L. Den kan jag utan vidare ha utanpå en Helly-Hansenväst.

Jag tycker snarare att dom är lite små i storlek (eller så är jag stor i storlek... )

Edit: jag håller nog med Micke, den vita är större än den röda nu när jag tänker efter...

> Den kan jag utan vidare ha utanpå en Helly-Hansenväst.

Haha 🙂

Uppenbarligen har tröjorna blivit större och större. Frågan är då om det kommer fortsätta så eller om de kanske överraskar och tar fram mindre tröjor i år. Den som lever får se typ 🙂

Så vilken blir årets färg då? Vita=stora eller röda=små?