Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 16:08Jag gissar på en tredje färg... mittemellan ?
Jag gissar på en tredje färg... mittemellan ?
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 16:13Det är väl hemligt vad årets färg blir (?) För variationens skull så kan man väl utesluta gult, rött och vitt. Svart går nog också bort eftersom det är ett kvällslopp. Grön-vitrandigt är nog inte heller så sannolikt eftersom man då riskera att blandas iho
Det är väl hemligt vad årets färg blir (?) För variationens skull så kan man väl utesluta gult, rött och vitt. Svart går nog också bort eftersom det är ett kvällslopp. Grön-vitrandigt är nog inte heller så sannolikt eftersom man då riskera att blandas iho
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 17:10Nog var väl ändå första tröjan orange och inte gul?
Nog var väl ändå första tröjan orange och inte gul?
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 17:16Jag funderar på S eller M, men är det bättre med en för stor tröja eller en som sitter slimmat?
Jag har provat lite olika Dri-fit tröjor på en sportbutik här i USA och då sitter S bäst tycker jag på de flesta modellena, bara en som den var lite väl slimma
Jag funderar på S eller M, men är det bättre med en för stor tröja eller en som sitter slimmat?
Jag har provat lite olika Dri-fit tröjor på en sportbutik här i USA och då sitter S bäst tycker jag på de flesta modellena, bara en som den var lite väl slimma
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 17:45Det är väl hemligt vad årets färg blir (?)
Om man laddar hem inbjudan på hemsidan kan man se att årets tröjfärg i Stockholm är grön. I Göteborg är den orange.
Att storlekarna har ändrats kanske kan bero på att tröjsorten har ändrats eller? jag har iofs
Det är väl hemligt vad årets färg blir (?)
Om man laddar hem inbjudan på hemsidan kan man se att årets tröjfärg i Stockholm är grön. I Göteborg är den orange.
Att storlekarna har ändrats kanske kan bero på att tröjsorten har ändrats eller? jag har iofs
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 17:47Alltså, det här är ju bara löjligt. Det står inget om måtten, och det är svårt (näst intill omöjligt) att byta i affären. Vad är grejen, ska publiken ha roligt ut att vi ser ut som bananer i tanga eller streckgubbar i tält?
Alltså, det här är ju bara löjligt. Det står inget om måtten, och det är svårt (näst intill omöjligt) att byta i affären. Vad är grejen, ska publiken ha roligt ut att vi ser ut som bananer i tanga eller streckgubbar i tält?
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 18:06lite halft OT.. men ändå inte
vet någon om det något sätt att komma in i en bättre startgrupp än vad man kan anmäla sig till på deras hemsida ? (att starta i 60min gruppen känns bara löjligt då jag sprang första milen på Luleå stadsmara på 45min)
lite halft OT.. men ändå inte
vet någon om det något sätt att komma in i en bättre startgrupp än vad man kan anmäla sig till på deras hemsida ? (att starta i 60min gruppen känns bara löjligt då jag sprang första milen på Luleå stadsmara på 45min)
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 19:26Från den officiella sidan:
"Nu är funktionen att ladda hem ditt startbevis aktiv för Midnattsloppen i Stockholm och Göteborg. Detta innebär att vi stängt möjligheten att kunna ändra startgrupp, utlämningsbutik och storlek."
Från den officiella sidan:
"Nu är funktionen att ladda hem ditt startbevis aktiv för Midnattsloppen i Stockholm och Göteborg. Detta innebär att vi stängt möjligheten att kunna ändra startgrupp, utlämningsbutik och storlek."
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 13:20tröjorna var lite oformliga förra året.. kort men vid modell, typ, inget slimmat.
tröjorna var lite oformliga förra året.. kort men vid modell, typ, inget slimmat.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 18:29Låter som att vi kommer vara fina.
Låter som att vi kommer vara fina.