Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag gissar på en tredje färg... mittemellan ?

Det är väl hemligt vad årets färg blir (?) För variationens skull så kan man väl utesluta gult, rött och vitt. Svart går nog också bort eftersom det är ett kvällslopp. Grön-vitrandigt är nog inte heller så sannolikt eftersom man då riskera att blandas iho

Nog var väl ändå första tröjan orange och inte gul?

Jag funderar på S eller M, men är det bättre med en för stor tröja eller en som sitter slimmat?
Jag har provat lite olika Dri-fit tröjor på en sportbutik här i USA och då sitter S bäst tycker jag på de flesta modellena, bara en som den var lite väl slimma

Det är väl hemligt vad årets färg blir (?)

Om man laddar hem inbjudan på hemsidan kan man se att årets tröjfärg i Stockholm är grön. I Göteborg är den orange.

Att storlekarna har ändrats kanske kan bero på att tröjsorten har ändrats eller? jag har iofs

Alltså, det här är ju bara löjligt. Det står inget om måtten, och det är svårt (näst intill omöjligt) att byta i affären. Vad är grejen, ska publiken ha roligt ut att vi ser ut som bananer i tanga eller streckgubbar i tält?

lite halft OT.. men ändå inte

vet någon om det något sätt att komma in i en bättre startgrupp än vad man kan anmäla sig till på deras hemsida ? (att starta i 60min gruppen känns bara löjligt då jag sprang första milen på Luleå stadsmara på 45min)

Från den officiella sidan:

"Nu är funktionen att ladda hem ditt startbevis aktiv för Midnattsloppen i Stockholm och Göteborg. Detta innebär att vi stängt möjligheten att kunna ändra startgrupp, utlämningsbutik och storlek."

tröjorna var lite oformliga förra året.. kort men vid modell, typ, inget slimmat.

Låter som att vi kommer vara fina.