Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 09:02Christian: med den nya bansträckningen blir det uppför hela vägen nedifrån vattnet upp mot Sofia kyrka. Jag gissar att det kommer att vara många trötta ben vid kyrkan.
Christian: med den nya bansträckningen blir det uppför hela vägen nedifrån vattnet upp mot Sofia kyrka. Jag gissar att det kommer att vara många trötta ben vid kyrkan.
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 22:05Pontus: Absolut. Mjölksyra så man kan börja gråta antagligen. Men vem sa att det skulle vara skönt? 🙂
Pontus: Absolut. Mjölksyra så man kan börja gråta antagligen. Men vem sa att det skulle vara skönt? 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 00:18Jag tänker intervalla mig uppför backen jag... planen var ju annars att det skulle bli mitt livs första sprungna mil, men sen såg jag bansträckningen och nu kör jag på en gammal hederlig distansdevis:
Att fullfölja är att segra!
(H)
Jag tänker intervalla mig uppför backen jag... planen var ju annars att det skulle bli mitt livs första sprungna mil, men sen såg jag bansträckningen och nu kör jag på en gammal hederlig distansdevis:
Att fullfölja är att segra!
(H)
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 03:14Jessie, ska du också springa Midnattsloppet i Stockholm?
Vilken startgrupp valde du?
Jag valde grupp 6 eftersom 5:an redan var full.Det vore ju kul om vi kunde träffas innan alla funbeatare som ska springa.
Eller är det kanske lite optimistiskt att man
Jessie, ska du också springa Midnattsloppet i Stockholm?
Vilken startgrupp valde du?
Jag valde grupp 6 eftersom 5:an redan var full.
Det vore ju kul om vi kunde träffas innan alla funbeatare som ska springa.
Eller är det kanske lite optimistiskt att man
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 03:56Chansen att träffas är väl innan loppet på idrottsplatsen, jag tycker också det skulle vara kul att råkas !
Chansen att träffas är väl innan loppet på idrottsplatsen, jag tycker också det skulle vara kul att råkas !
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 08:06Jag valde också grupp 6 eftersom jag fått höra att grupp 7 i stort sett står still rätt långt i början.. Så får vi se om det är där jag då BORDE ha valt att stå och gå egentligen. (H)
Jag valde också grupp 6 eftersom jag fått höra att grupp 7 i stort sett står still rätt långt i början.. Så får vi se om det är där jag då BORDE ha valt att stå och gå egentligen. (H)
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 18:30är det någon som har lyckats göra en träningsrunda av loppet - kartan är ju "lite" svårtolkad
är det någon som har lyckats göra en träningsrunda av loppet - kartan är ju "lite" svårtolkad
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 19:08Såhär har jag tolkat den.
Vet inte om det är helt rätt, nån som sprungit tidigare som vet om jag prickat rätt på gatorna?Edit: Länken och kartan borttagen.
Såhär har jag tolkat den.
Vet inte om det är helt rätt, nån som sprungit tidigare som vet om jag prickat rätt på gatorna?
Edit: Länken och kartan borttagen.
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 20:02Mia, från Ringvägen ner till 2km-märket lär vi inte springa gång/cykelbanan 🙂 Räkna med att loppet går Skansbrogatan ner istället, bilvägen under hotellet.
Sen undrar jag om det inte går Tegelviksgatan upp när vi kommer till färjeläget på kajen. Och vi
Mia, från Ringvägen ner till 2km-märket lär vi inte springa gång/cykelbanan 🙂 Räkna med att loppet går Skansbrogatan ner istället, bilvägen under hotellet.
Sen undrar jag om det inte går Tegelviksgatan upp när vi kommer till färjeläget på kajen. Och vi
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 21:07Fasiken vad bra med karta Peter - jag tycker det är skitdålig karta som loppet bjuder på. Ska testspringa den så snart jag börjar jobba.
Fasiken vad bra med karta Peter - jag tycker det är skitdålig karta som loppet bjuder på. Ska testspringa den så snart jag börjar jobba.