Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bra Peter. 🙂
Jag har ju inte kutat tidigare så det är bättre om man får nån som vet lite att göra en karta. Fast jag har ju hört att årets lopp har lite ändrad bansträckning mot förra året.

Fast jag måste få klaga liiite ändå, din karta går ju inte til

Nu har jag tagit bort min karta.

Peter/Mia: Jag har tolkat sträckningen upp mot Sofia precis som Peter, men jag tror att han har kapat lite sträckning tidigare i loppet.

Från kajen upp längs Tegelvikgatan så ska man nog (som jag har tolkat det) ta sig hela vägen upp till Bondegatan inna

Jessie, det skulle lägga på 600-700 meter till, det blir svårt att bli av med. Vi vet iofs. inte var målet ligger i år, det kan vara mycket tidigare på Hornsgatan. och om dom dessutom lägger starten lite längre upp på Ringvägen så...

Peter: Ja, var start och mål är vet jag ju inte, men tolkar man deras "eminenta" karta så tycker nog ändå jag att min sträckning där vid Bondegatan är rätt... (såklart!) 😉

Peter N: När jag lägger in "din" sträckning i Sporttracks blir det runt 9,4 km. Med Jessies tillägg blir det runt 10,05 km beroende var man lägger start/mål (men jag har lagt det där ML själva lagt det.) Jag är säker på att man ska Tegelviksvägen upp, sed

Bra Jessie, jag litar på dig. 🙂
Det ska bli så kul både att träffa dig IRL och att köra banan. Just nu så försöker jag ju få in lite backträning, men jag vet ju att det är grymmare backar på Midnattsloppet mot de jag kutar i nu.

Nervositeten börjar komma krypande.. (nervositeten över hur tröjan ska passa alltså)

Ja, shit! Tänk om jag inte kommer i tröjan (strl S), vad tusan gör man då? Klipper sönder den och använder bara numret som nummerlapp? *skrattar*

Har ju glömt rapportera här att jag och Mia faktiskt HAR träffats och gått bansträckningen (förra lördagen)

Nu har jag mitt startbevis. 🙂