Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 22:49Grattis Hurtis....Å låt det nu bara ligga ifred där under kudden.;);)
Grattis Hurtis....Å låt det nu bara ligga ifred där under kudden.;);)
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 14:32Nope, sitter uppnålat framför mig här på jobbet. Växlar blicken mellan tråkig text på skärmen och vackra ord på det pappret. 😀
Nope, sitter uppnålat framför mig här på jobbet. Växlar blicken mellan tråkig text på skärmen och vackra ord på det pappret. 😀
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:27Jag har spillt lite rabarbersylt på mitt startbevis. Tror ni jag får ut min tröja ändå? 🙂
Jag har spillt lite rabarbersylt på mitt startbevis. Tror ni jag får ut min tröja ändå? 🙂
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 20:36Tyvärr Tomas, det är kört, du får sikta på nästa år 😉
För att vara lite allvarlig, nejdå, det är nog inga problem =)
Tyvärr Tomas, det är kört, du får sikta på nästa år 😉
För att vara lite allvarlig, nejdå, det är nog inga problem =)
Quote from Elias Engqvist on 30 July 2009, 20:38Det kommer att vara en syltfläck på din tröja förstås...
Det kommer att vara en syltfläck på din tröja förstås...
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 17:26Är det någon som har ett startbevis över (Stockholm) så är jag mycket intresserad. Helst startgrupp 2 eller 1C.
i så fall mejla mig på staffan@calcio.se
Är det någon som har ett startbevis över (Stockholm) så är jag mycket intresserad. Helst startgrupp 2 eller 1C.
i så fall mejla mig på staffan@calcio.se
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 14:01Hej!
Finns det någon som har biljett och som inte har möjlighet att springa?
Jag är väldigt intresserad, hör av er!Med vänliga hälsningar
Helena
tel 070 27 83 888
dulsian@hotmail.com
Hej!
Finns det någon som har biljett och som inte har möjlighet att springa?
Jag är väldigt intresserad, hör av er!
Med vänliga hälsningar
Helena
tel 070 27 83 888
dulsian@hotmail.com
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 14:13Lagom att bli sjuk nu när man behöver träna som mest... (#)
Lagom att bli sjuk nu när man behöver träna som mest... (#)
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 21:28Ja, jag säger detsamma Christian. Jag är också sjuk nu... (#)
Ja, jag säger detsamma Christian. Jag är också sjuk nu... (#)
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 08:40Bättre sjuk nu än under loppet 🙁
Ni får krya på er (t+)
Bättre sjuk nu än under loppet 🙁
Ni får krya på er (t+)