Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 21:12Haha...
Jättekul att få träffa er i verkligheter Peter å Micke....bara synd att jag var så pass invalidiserad att jag inte kunde hänga med er runt hela kalaset så att säga...Kom bara igen nästa år så då djävlar ska ni få se...hehehe..Jag kutade väl midnat
Haha...
Jättekul att få träffa er i verkligheter Peter å Micke....bara synd att jag var så pass invalidiserad att jag inte kunde hänga med er runt hela kalaset så att säga...Kom bara igen nästa år så då djävlar ska ni få se...hehehe..Jag kutade väl midnat
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 22:54Ja vad säger man. Backigt är det ju, men inte så mycket värre än förra året tycker jag. Värst är fortfarande Sofia-backen såklart. Näst värst är nu dubbelbacken som startar vid Meborgaplatsen, ett kort kvarter upp för Götgatsbacken, ett kvarter upp för Hö
Ja vad säger man. Backigt är det ju, men inte så mycket värre än förra året tycker jag. Värst är fortfarande Sofia-backen såklart. Näst värst är nu dubbelbacken som startar vid Meborgaplatsen, ett kort kvarter upp för Götgatsbacken, ett kvarter upp för Hö
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 22:59Kullerstensträning alltså - tur man är i Budapest. Här ges sådana tillfällen.
Blir det förresten något spurtpris uppför backe i år?
Kullerstensträning alltså - tur man är i Budapest. Här ges sådana tillfällen.
Blir det förresten något spurtpris uppför backe i år?
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 12:54Är det någon som vet om man får ha pulsklocka på midnattsloppet eller räknas det som otillåtet hjälpmedel? Vad är de normala reglerna för detta i tävlingslopp?
Är det någon som vet om man får ha pulsklocka på midnattsloppet eller räknas det som otillåtet hjälpmedel? Vad är de normala reglerna för detta i tävlingslopp?
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 14:41jag tänkte dopa mig. eftersom att jag varit sjuk och inte kunna träna som jag tänkte. så för mig är det OK om du tar pulsklockan 😉
jag tänkte dopa mig. eftersom att jag varit sjuk och inte kunna träna som jag tänkte. så för mig är det OK om du tar pulsklockan 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 15:25Jodå, man får ha pulsklocka. Men den måste vara avslagen vid start och målgång för att inte störa elektroniken/chippet.
Jodå, man får ha pulsklocka. Men den måste vara avslagen vid start och målgång för att inte störa elektroniken/chippet.
Quote from Elias Engqvist on 6 August 2009, 16:02Men då skämtar Farbror Sven
Men då skämtar Farbror Sven
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 14:14Har lite problem med en sena i foten och är inne på att sälja min startplats (grupp 1C). Om någon är intresserad är det bara att höra av sig.
Har lite problem med en sena i foten och är inne på att sälja min startplats (grupp 1C). Om någon är intresserad är det bara att höra av sig.
Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 21:39Jag skulle behöva en startplats till min dotter som tror jag anmält henne men vi har missförstått varandra så det har jag inte gjort, surt sa räven. Finns det någon ni känner som vill hoppa av?
Jag skulle behöva en startplats till min dotter som tror jag anmält henne men vi har missförstått varandra så det har jag inte gjort, surt sa räven. Finns det någon ni känner som vill hoppa av?
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 08:02Fan nu har mitt knä börjat bråka. Kom precis på sista 200m igår när jag sprang. Bli voodoo inatt och sen se hur det känns imorgon, ifall det går att springa då.
Idag blir det till att hämta ut den efterlängtande tajta tshirten 😀
Fan nu har mitt knä börjat bråka. Kom precis på sista 200m igår när jag sprang. Bli voodoo inatt och sen se hur det känns imorgon, ifall det går att springa då.
Idag blir det till att hämta ut den efterlängtande tajta tshirten 😀