Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 15:14Nästa gång får ni säga till i lite mer god tid så man har en chans att ta sig dit innan ni springer iväg och dessutom vara klädd i därför avsedda persedlar! 😀
Edit: Ett dygn i förväg är tillräckligt gott även för mig. 😉
Nästa gång får ni säga till i lite mer god tid så man har en chans att ta sig dit innan ni springer iväg och dessutom vara klädd i därför avsedda persedlar! 😀
Edit: Ett dygn i förväg är tillräckligt gott även för mig. 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 15:20Någon som vill sälja nummerlapp Midnattsloppet? Har som vanligt glömt att anmäla mig.
tobias.p.ostberg@gmail.com
Någon som vill sälja nummerlapp Midnattsloppet? Har som vanligt glömt att anmäla mig.
tobias.p.ostberg@gmail.com
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 19:59Då har man hämtat ut den fräsiga tröjan. Och visst fan blev den tajt.. och ganska kort. Vi som kutar med häng på brallorna lär få det jobbigt. Eller ni bakom menar jag 😉
Då har man hämtat ut den fräsiga tröjan. Och visst fan blev den tajt.. och ganska kort. Vi som kutar med häng på brallorna lär få det jobbigt. Eller ni bakom menar jag 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 20:07Jag hämtade ut min tröja ikväll också och blev så förvånad över att det inte var några köer alls. Förra året ringlade kön genom hela Stadium.
Tröjan var perfekt. Varken tight eller kort på mig. 🙂
Jag hämtade ut min tröja ikväll också och blev så förvånad över att det inte var några köer alls. Förra året ringlade kön genom hela Stadium.
Tröjan var perfekt. Varken tight eller kort på mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 22:00"Konstifikationer under 2 veckor":
1. Inför lördagens ML har jag dragit ner på onyttigheter (sötsaker, alkohol mm) i hopp om att vässa formen.
2. Jag gick upp i vikt, km-tiderna ÖKADE med 15-20 sekunder, även om jag väntade 3 timmar efter middagen innan
"Konstifikationer under 2 veckor":
1. Inför lördagens ML har jag dragit ner på onyttigheter (sötsaker, alkohol mm) i hopp om att vässa formen.
2. Jag gick upp i vikt, km-tiderna ÖKADE med 15-20 sekunder, även om jag väntade 3 timmar efter middagen innan
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 22:47Note to self: Ta häng på Christian och hans.. ehm.. hängbyxröv ( 😉 ) så kommer du nog upp för backfan med... (H)
Note to self: Ta häng på Christian och hans.. ehm.. hängbyxröv ( 😉 ) så kommer du nog upp för backfan med... (H)
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:21Som många andra... vill gärna köpa startbevis. Anything goes men jag kan få svårt att få plats i en S.
Som många andra... vill gärna köpa startbevis. Anything goes men jag kan få svårt att få plats i en S.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 10:21Och mailen är: reidarwestman@yahoo.se
Och mailen är: reidarwestman@yahoo.se
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 14:05Trots syltfläcken på startbeviset så fick jag ut både chip och tröja. Puh... 🙂
Tröjan (small) sitter jäkligt bra.
Trots syltfläcken på startbeviset så fick jag ut både chip och tröja. Puh... 🙂
Tröjan (small) sitter jäkligt bra.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 19:29Försöker en sista gång och kolla om det finns någon tjej som inte kan starta och kan kan tänka sig sälja sitt startbevis till min dotter. Meddela mig så förmedlar jag vidare. Finns det någon som känner till den nya bansträckningen lite närmare?
Försöker en sista gång och kolla om det finns någon tjej som inte kan starta och kan kan tänka sig sälja sitt startbevis till min dotter. Meddela mig så förmedlar jag vidare. Finns det någon som känner till den nya bansträckningen lite närmare?