Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 19:43Denna runda postades tidigare i tråden.
http://www.funbeat.se/tracks/shownonav.aspx?RouteID=186256
Denna runda postades tidigare i tråden.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:24Tack för länken. Har sett något inlägg om kullersten men det kan väl inte stämma för tänk om det regnar då blir det en lustig dans på Söder. Finns det någon med ambitioner att persa på Lördag.
Tack för länken. Har sett något inlägg om kullersten men det kan väl inte stämma för tänk om det regnar då blir det en lustig dans på Söder. Finns det någon med ambitioner att persa på Lördag.
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:28Det är inte kullersten, det är gatsten. Stor skillnad.
Jag tror att jag eventuellt kan ha en chans att persa om allt går vägen, men det är ju ingen idealisk bana för bra tider.
Det är inte kullersten, det är gatsten. Stor skillnad.
Jag tror att jag eventuellt kan ha en chans att persa om allt går vägen, men det är ju ingen idealisk bana för bra tider.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 09:36Idag kl 9.00 släppte dom 600 extra platser till Midnattsloppet - återbudsplatser. För er som inte har någon plats.... 🙂
Idag kl 9.00 släppte dom 600 extra platser till Midnattsloppet - återbudsplatser. För er som inte har någon plats.... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 07:09Jag brukar springa halvmarathon och marathon.
Enda 10 km loppet som jag provat är Hässelbyloppet (2 gånger) men då är ju banan väldigt platt och lättlöpt. Ska bli kul att testa Midnattsloppet, startar i grupp 1 C och siktar att klara loppet på ca 42 minut
Jag brukar springa halvmarathon och marathon.
Enda 10 km loppet som jag provat är Hässelbyloppet (2 gånger) men då är ju banan väldigt platt och lättlöpt. Ska bli kul att testa Midnattsloppet, startar i grupp 1 C och siktar att klara loppet på ca 42 minut
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 07:56Sista träningspasset ikväll innan loppet då.
Sista träningspasset ikväll innan loppet då.
Quote from Lotta Notfjäll on 13 August 2009, 09:40Nu gav jag upp!... Men bara för den här gången 🙂 Gubb-hostan hänger kvar, så idag fick en kollega min tröja att springa i på lördag. Känns riktigt tråkigt att inte kunna vara med, men det är bara att komma tillbaka nästa år.. Oh yes!
Lycka till allihop!
Nu gav jag upp!... Men bara för den här gången 🙂 Gubb-hostan hänger kvar, så idag fick en kollega min tröja att springa i på lördag. Känns riktigt tråkigt att inte kunna vara med, men det är bara att komma tillbaka nästa år.. Oh yes!
Lycka till allihop!
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 11:21Om man vill stå i främre delen av sitt led (i mitt fall 1C), hur god tid före start måste man vara på plats då? 15min? 30min? 1h?
Om man vill stå i främre delen av sitt led (i mitt fall 1C), hur god tid före start måste man vara på plats då? 15min? 30min? 1h?
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 12:50Förr, 2005 och tidigare, när jag sprang så gick jag in i fållan när den öppnade. Och för 1C var det väl ca 45min innan start.
Förr, 2005 och tidigare, när jag sprang så gick jag in i fållan när den öppnade. Och för 1C var det väl ca 45min innan start.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 12:57Å andra sidan kan man inte värma upp ordentligt om man kniper en bra plats så fort fållan öppnar. Frågan är vad som är den optimala avvägningen mellan uppvärmning och startplats.
Å andra sidan kan man inte värma upp ordentligt om man kniper en bra plats så fort fållan öppnar. Frågan är vad som är den optimala avvägningen mellan uppvärmning och startplats.