Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 10:23Intressant ny karta på midnattsloppets hemsida
http://www.midnattsloppet.com/bilder/uploaded/mlsthlm2009.jpg
Den lilla svängen vid hammarbyslussen ser intressant ut. Många kommer nog att vara sugna på att gena där...
Intressant ny karta på midnattsloppets hemsida
http://www.midnattsloppet.com/bilder/uploaded/mlsthlm2009.jpg
Den lilla svängen vid hammarbyslussen ser intressant ut. Många kommer nog att vara sugna på att gena där...
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 10:29Det konstiga är att om man mäter sträckan på den uppdaterade kartan i Funbeat så blir sträckan 10 300 meter!?
Hur är det med tidtagningen i år, startar tiden som förra året när men springer över startlinjen? Eller är det att armbåga sig fram i startgrupp
Det konstiga är att om man mäter sträckan på den uppdaterade kartan i Funbeat så blir sträckan 10 300 meter!?
Hur är det med tidtagningen i år, startar tiden som förra året när men springer över startlinjen? Eller är det att armbåga sig fram i startgrupp
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 10:44Funderar på att efteranmäla mig men det finns bara startplatser i grupp 7 kvar.
Jag springer på ca 44 minuter. Är det någon idé ens?
Funderar på att efteranmäla mig men det finns bara startplatser i grupp 7 kvar.
Jag springer på ca 44 minuter. Är det någon idé ens?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 11:37Marcus: Klart, då får du ju springa om folk? 😀
Marcus: Klart, då får du ju springa om folk? 😀
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 11:48@Niklas: Den tidigare kartan som nån gjort här i Funbeat har fel på några andra ställen också. Jag gjorde en ny och innan ritfunktionen ballade ur och jag blev tvungen att stänga ner rundan så stämde det fram till 6 km i alla fall.
@Niklas: Den tidigare kartan som nån gjort här i Funbeat har fel på några andra ställen också. Jag gjorde en ny och innan ritfunktionen ballade ur och jag blev tvungen att stänga ner rundan så stämde det fram till 6 km i alla fall.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 11:49Christian:
Hehe. Ja det är alltid roligt. Men frågan är om jag möts av en vägg av folk så att det går långsamt?
Christian:
Hehe. Ja det är alltid roligt. Men frågan är om jag möts av en vägg av folk så att det går långsamt?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 11:53Jag mätte sträckan som kartan på midnattsloppets hemsida visar och den gav 10,3 mil, men dom har nog koll på sträckan!
Jag mätte sträckan som kartan på midnattsloppets hemsida visar och den gav 10,3 mil, men dom har nog koll på sträckan!
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 13:13Markus: kanske, verkar vara många som ska springa. vet inte hur mycket man får armbåga sig innan folk börja bli arga på riktigt 🙂
Niklas: 10,3 mil är inget jag kommer orka iaf.
Markus: kanske, verkar vara många som ska springa. vet inte hur mycket man får armbåga sig innan folk börja bli arga på riktigt 🙂
Niklas: 10,3 mil är inget jag kommer orka iaf.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 14:08Sträckan är ju kontrollmätt enligt arrangören så det får man väl tro på då.
Jag är bara glad att det verkar som om man slipper en backe jag trodde man skulle uppför (man slipper följa Tegelviksgatan ända upp till Bondegatan) i och med att man ska ner där
Sträckan är ju kontrollmätt enligt arrangören så det får man väl tro på då.
Jag är bara glad att det verkar som om man slipper en backe jag trodde man skulle uppför (man slipper följa Tegelviksgatan ända upp till Bondegatan) i och med att man ska ner där
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 14:23Min tilltro till arrangören fick sig en törn när Hammarby för flera år sedan anordnade en tävling i samband med att södra länken öppnades. Den officiella längden på banan ändrades flera gånger, varav två gånger efter att loppet var slut om jag minns rätt.
Min tilltro till arrangören fick sig en törn när Hammarby för flera år sedan anordnade en tävling i samband med att södra länken öppnades. Den officiella längden på banan ändrades flera gånger, varav två gånger efter att loppet var slut om jag minns rätt.