Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tycker att banans "förlängning" verkar väldigt skum.... undra hur många som kommer att gena.... :@

Det kommer nog inte att gå att gena utan det lär vara tjockt med funktionärer just där. Konstigt vore det ju annars.

Jag skiter om nån genar.
Men man måste va rätt patetisk om man genar och är nöjd med sitt lopp efter

Jag kan bara hålla med.
Först tänkte jag skriva att "har man inte en chans att vinna så är det väl skit samma att fuska.. " Men sen tänkte jag på vilken kass känsla det skulle vara att vinna efter att ha fuskat så.. ehm.. VARFÖR skulle man vilja gena?!?

Idag smäller det! 🙂

Eftersom alla som springer har chip borde de sätta en sensor där man kan gena och sedan ha en stor fet fusklista på hemsidan! =P

Mja.. eller som i scenerna i början på "Running Man". Man spränger bort skallen på sig själv. (t+)

Ja. Eller wedlock =)

Laddar med en god frukost innan kvällens lopp, sen är det bara att ta det lugnt fram till start. Det behövs nog ingen speciell kostuppladdning inför ett så kort lopp som 10km.

@Marcus: Jag var i din sits när jag sprang mitt första Midnattslopp, startade

Man kan ju hoppas att det finns ett staket eller nåt som man måste runda, då blir det mycket svårare att springa "fel" där. För nog kommer det kännas motigt att springa över bron för att sen springa tillbaka.

Nu har i alla fall jag jag grunden för dan. F