Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 10:03Jag träffas jättegärna innan. Kommer åka in tidigare på kvällen och mingla lite - är ensam så en träff vore jättekul! 🙂
Jag träffas jättegärna innan. Kommer åka in tidigare på kvällen och mingla lite - är ensam så en träff vore jättekul! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 10:06Förslag på var vi kan ses?
Förslag på var vi kan ses?
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 10:12Ses ikväll! Om ni ser en grön tröja, vinka, det kan vara jag =)
Ses ikväll! Om ni ser en grön tröja, vinka, det kan vara jag =)
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 10:34Själv satt jag uppe och lekte dator till 03. Så utvilad vet jag inte.. snart frukost =)
Själv satt jag uppe och lekte dator till 03. Så utvilad vet jag inte.. snart frukost =)
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 10:56Jag träffas också gärna innan och säger hej.
En bra plats där det inte lär vara så mycket folk är i början på Ringvägen. Typ mellan Thai-kiosken och busshållplatsen. Dvs på andra sidan Hornsgatan från Zinkensdamms IP.
Jag träffas också gärna innan och säger hej.
En bra plats där det inte lär vara så mycket folk är i början på Ringvägen. Typ mellan Thai-kiosken och busshållplatsen. Dvs på andra sidan Hornsgatan från Zinkensdamms IP.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 11:53Om det inte regnar ikväll så funderar jag på att cykla in och titta på er som springer. Någon annan som har samma tanke? Finns det nån bra uteservering man kan träffas på?
Om det inte regnar ikväll så funderar jag på att cykla in och titta på er som springer. Någon annan som har samma tanke? Finns det nån bra uteservering man kan träffas på?
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 12:31Peter: Såklart du skall kolla på oss!
Men väl en uteservering med tak!http://www.yr.no/place/Sweden/Other/Medborgarplatsen/hour_by_hour.html
Regnet har verkligen pinpointat kvällens lopp.
Peter: Såklart du skall kolla på oss!
Men väl en uteservering med tak!
http://www.yr.no/place/Sweden/Other/Medborgarplatsen/hour_by_hour.html
Regnet har verkligen pinpointat kvällens lopp.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 13:13Det här ska bli så FÖRBANNAT kul!
Smart att man ställde sig i en ännu långsammare startgrupp än förra året (fjärde) vilket lär resultera i mycket zick-zackande - which I (L) !Vi är säkert 11-12 pers som springer från samma gym här i Västerhaninge varav
Det här ska bli så FÖRBANNAT kul!
Smart att man ställde sig i en ännu långsammare startgrupp än förra året (fjärde) vilket lär resultera i mycket zick-zackande - which I (L) !
Vi är säkert 11-12 pers som springer från samma gym här i Västerhaninge varav
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 14:50Jag träffar gärna några andra Funbeatare, mitten på Zinken efter 21:30 ?, kan det fungera för flera ?
Jag har för mig att det inte brukar vara speciellt trångt inne på fotbollsplanen men kan minnas fel...
Jag träffar gärna några andra Funbeatare, mitten på Zinken efter 21:30 ?, kan det fungera för flera ?
Jag har för mig att det inte brukar vara speciellt trångt inne på fotbollsplanen men kan minnas fel...
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 15:32Låter bra tycker jag. Nej, förra året var det inte speciellt trångt på Zinken har jag för mig.
Låter bra tycker jag. Nej, förra året var det inte speciellt trångt på Zinken har jag för mig.