Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 19:32Det kanske inte var så bra att jag tog ut mej på Ursvik Xtreme i onsdags heller 🙂
Det kanske inte var så bra att jag tog ut mej på Ursvik Xtreme i onsdags heller 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 19:49Det gjorde jag också, och det hindrar inte mig. 🙂 Nu är det snart dags att ge sig iväg, lycka till alla!
Det gjorde jag också, och det hindrar inte mig. 🙂 Nu är det snart dags att ge sig iväg, lycka till alla!
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 19:51Middag på G. Stekt rostbiff + ris + keso. Vad käkar ni?
Middag på G. Stekt rostbiff + ris + keso. Vad käkar ni?
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 19:55Blev en Subway för mig...
kommer förresten att springa i VFF 😀
Blev en Subway för mig...
kommer förresten att springa i VFF 😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 20:12Kräftor och öl...skippade nubben.
Kräftor och öl...skippade nubben.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 20:50Rökt lax, potatis, öl, glass med jordgubbar. Nu ska jag sticka till start.
Rökt lax, potatis, öl, glass med jordgubbar. Nu ska jag sticka till start.
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 23:1849.08 (49.09 enligt sms-tjänsten). Jag är så sjuuukt nöjd! Hade som mål att gå under 50 för första gången, och det lyckades. YES!! Och det trots att jag tappade typ 20-25 sekunder eftersom skosnöret gick upp och blev till en hård jävla knut när jag försök
49.08 (49.09 enligt sms-tjänsten). Jag är så sjuuukt nöjd! Hade som mål att gå under 50 för första gången, och det lyckades. YES!! Och det trots att jag tappade typ 20-25 sekunder eftersom skosnöret gick upp och blev till en hård jävla knut när jag försök
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 23:4753:59 stannade min klocka på. Toknöjd med tanke på omständigheterna. Jag hade trott det skulle ta bortåt timmen med min fot. Lite öm i foten nu, men jätteglad. 😀
53:59 stannade min klocka på. Toknöjd med tanke på omständigheterna. Jag hade trott det skulle ta bortåt timmen med min fot. Lite öm i foten nu, men jätteglad. 😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 23:5652:20 på egen klocka efter att ha sprungit i en kö mest hela vägen, släppte egentligen inte förrän efter Maria Kyrka. Rätt nöjd ändå efter omständigheterna.
Kul att träffa Starlady och Mia P innan starten, såg ingen annan men visste ju i ärlighetens namn
52:20 på egen klocka efter att ha sprungit i en kö mest hela vägen, släppte egentligen inte förrän efter Maria Kyrka. Rätt nöjd ändå efter omständigheterna.
Kul att träffa Starlady och Mia P innan starten, såg ingen annan men visste ju i ärlighetens namn
Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 23:5840 blankt på egen klocka, trots att någon trampade av mig skon. Mycket nöjd.
40 blankt på egen klocka, trots att någon trampade av mig skon. Mycket nöjd.