Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 01:24Gick bra att få resultatet via sms för mig. Kom in på 53:26... Får vara nöjd med det med tanke på att jag inte tränar löpning. Måste säga att backen vid Vitabergsparken inte var rolig. 🙂
Gick bra att få resultatet via sms för mig. Kom in på 53:26... Får vara nöjd med det med tanke på att jag inte tränar löpning. Måste säga att backen vid Vitabergsparken inte var rolig. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 01:25Första loppet någonsin och slutade på 53:03. Extremt nöjd. Nu väntar träning inför halvmaran nästa år.
Första loppet någonsin och slutade på 53:03. Extremt nöjd. Nu väntar träning inför halvmaran nästa år.
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 01:27Fick 45:36 enligt egen klocka vilket kändes ok även om jag hade hoppats på att klara under 45 min. Löpningen kändes bra och jag tappade säkert minst 45 sek på att det var totalstopp över Skanstullsbron och i backen vid Sofia kyrka (sprang i grupp 6).
Min
Fick 45:36 enligt egen klocka vilket kändes ok även om jag hade hoppats på att klara under 45 min. Löpningen kändes bra och jag tappade säkert minst 45 sek på att det var totalstopp över Skanstullsbron och i backen vid Sofia kyrka (sprang i grupp 6).
Min
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 01:3647:32 i startgrupp 4, får väl räknas som hyfsat med tanke på den massiva väggen med folk de första km som drog ner tempot rejält + några flaskhalsar där det var gångtempo. Ska vara ute tidigare nästa år så kanske man kommer i rätt grupp.
47:32 i startgrupp 4, får väl räknas som hyfsat med tanke på den massiva väggen med folk de första km som drog ner tempot rejält + några flaskhalsar där det var gångtempo. Ska vara ute tidigare nästa år så kanske man kommer i rätt grupp.
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 01:54Siktade på 45min...
officell tid 46:02 - hade dock MASSOR med energi kvar i mål så jag hade lätt kunnat klarar sub 45 om jag hade disponerat loppet bättre, sista 5k tog nästan exakt lika lång tid som dom första 5k... :@men men får väl ändå vara hyfsat
Siktade på 45min...
officell tid 46:02 - hade dock MASSOR med energi kvar i mål så jag hade lätt kunnat klarar sub 45 om jag hade disponerat loppet bättre, sista 5k tog nästan exakt lika lång tid som dom första 5k... :@
men men får väl ändå vara hyfsat
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 02:01Oscar, cool med VFF. Hur bra var fäste med de på kullerstenar etc. Mina Asics D-Trainer kändes faktiskt inte helt perfekt - något halt.
Oscar, cool med VFF. Hur bra var fäste med de på kullerstenar etc. Mina Asics D-Trainer kändes faktiskt inte helt perfekt - något halt.
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 02:17Det gick bra för mig kom in på 1h 05 min 27 sek, 5 km på 30:36. Detta med start i mitten av grupp 6 och en otroligt lugn start. kul lopp, inte ont i benet ännu (jo, pyttelite, men egentligen inget).
Orkade tokspurta på slutet och gick på 4 ställen (båda v
Det gick bra för mig kom in på 1h 05 min 27 sek, 5 km på 30:36. Detta med start i mitten av grupp 6 och en otroligt lugn start. kul lopp, inte ont i benet ännu (jo, pyttelite, men egentligen inget).
Orkade tokspurta på slutet och gick på 4 ställen (båda v
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 03:01Jag är sååå nöjd just nu!
Officiell tid: 1:09 och jag sprang exakt hela loppet (minus kanske 5 steg vid första vattenkontrollen för att inte krocka med ett pucko)!
Första fem gick på 33:10, så inget pers där, men jag siktade ju verkligen på att hålla igen
Jag är sååå nöjd just nu!
Officiell tid: 1:09 och jag sprang exakt hela loppet (minus kanske 5 steg vid första vattenkontrollen för att inte krocka med ett pucko)!
Första fem gick på 33:10, så inget pers där, men jag siktade ju verkligen på att hålla igen
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 08:17Nöjd! 47.52, 3 min snabbare än förra året. FC i benen men inga speciella känningar.
GPS 10,28k ???
Hade gärna sluppit folktomma Skanstullsbron och Hammarbyhamnen.
Nöjd! 47.52, 3 min snabbare än förra året. FC i benen men inga speciella känningar.
GPS 10,28k ???
Hade gärna sluppit folktomma Skanstullsbron och Hammarbyhamnen.
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 08:43Av inläggen att döma så är GPS:erna inte så tillförlitliga. Jag har själv en Garmin 305 och jag köpte ett mäthjul igår för att jämföra och på en 400-metersbana runt en fotbollsplan skiljde det 25m, Garmin glädjemätaren:-)
Av inläggen att döma så är GPS:erna inte så tillförlitliga. Jag har själv en Garmin 305 och jag köpte ett mäthjul igår för att jämföra och på en 400-metersbana runt en fotbollsplan skiljde det 25m, Garmin glädjemätaren:-)