Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hur kan ni ens komma ihåg det? Spring fortare nästa gång! 🙂

Somliga (som Christian) kände väl igen låten direkt. Andra (som jag) har bra ljud och bild-minne. Eftersom jag kände igen låten när jag checkade den på youtube så MÅSTE den ha spelats där för var tusan skulle JAG annars ha hört den?!? 😉

Och jag blev besviken när jag sprang igenom tunneln. Tyckte det var mycket häftigare förra året med den levande kören som hade huvudena instuckna genom tunnelväggarna.

Var inte jätteglad åt nya bansträckningen. Lite trist att springa fram och tillbaka öv

Håller med att banan misst lite av sin charm genom omläggningen, Götgatan mm saknades. Regnet var väl heller ingen hit och jag såg flera som ramlade pladask.

ASSÅ! Hur f*n kan något vara häftigare än en rymd-tunnel där de lirar The Orb? Jag kunde inte springa snabbare på vettigt sätt eftersom det var för trångt 😉 Och ja, den låten hade jag känt igen oavsett vad. Ska personligen maila arrangören och berömma de

Maila i så fall Nike med berömmet eftersom tunneln var reklam för deras deras Lunarglide-sko med "Actually, it is rocket science" som slogan. Men häftigt var det hur som helst. (t+)

Resultatlista (blandad män och kvinnor) för FunBeat:
Placering Tid Namn
1 37:05 Ljung, Jonas --- Grattis!
2 37:32 Forrest Run, Run
3 38:56 Svedman, Kjell
4 39:20 Jansson, Anders
5 40:01 Östlund, Pontus
6 40:30 Ness, Lars Erik
7 40:42 Ekberg, Jens
8 40:52

Hur många i de olika tidsintervallen:
Intervall
<0:40 04 ****
<0:45 28 ****************************
<0:50 40 ****************************************
<0:55 49 *************************************************
<1:00 29 *****************************
<1:

Får inte jag vara med? ;`( Det var mitt debutlopp i löpning.
Tid- 44:12

Du fanns inte med bland dem som lagt in tävlingen Midnattsloppet Stockholm 2009 - 27 plats hamnar du annars på. Inte heller de som döljer sin träning för andra syns här. Skriv gärna in tider i tråden om ni vill, tror dock inte att listan blir uppdaterad i