Quote from Funbeat user on 15 August 2009, 23:5947:28 efter 22:05 halvvägs. Placering 2246, men i min årsklass bör det gått bättre 😉
Hade en naiv förhoppning att komma under 45 men det får bli nästa år - sen är löpning inte min högsta prio men nåt ska man ju göra mellan Vätternrundan och långfärdsskr
47:28 efter 22:05 halvvägs. Placering 2246, men i min årsklass bör det gått bättre 😉
Hade en naiv förhoppning att komma under 45 men det får bli nästa år - sen är löpning inte min högsta prio men nåt ska man ju göra mellan Vätternrundan och långfärdsskr
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 00:02Runt 41,25 på min klocka vilket är ok men hur upplevde ni KM markeringen vid 2,5 resp. 3 km, de kan inte ha stämt.
Runt 41,25 på min klocka vilket är ok men hur upplevde ni KM markeringen vid 2,5 resp. 3 km, de kan inte ha stämt.
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 00:1842:14 enligt egen klocka, siktade på en tid runt 42 minuter.
Disponerade loppet bra jämfört med tidigare 10 km lopp.
Nöjd med nattens insats (H).
42:14 enligt egen klocka, siktade på en tid runt 42 minuter.
Disponerade loppet bra jämfört med tidigare 10 km lopp.
Nöjd med nattens insats (H).
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 00:1938:20 enligt mig själv. Öppnade lugnt idag (3:53) och det visade sig vara bra. Tuff 2:a halva, visst var det lite tuffare än förra året?
38:20 enligt mig själv. Öppnade lugnt idag (3:53) och det visade sig vara bra. Tuff 2:a halva, visst var det lite tuffare än förra året?
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 00:23Det här var mitt första lopp! Min pulsklocka ramlade av under loppet så kunde inte klocka mig själv. Kom in på 44:36 tror jag enligt stora klockan så bättre än det blir det i alla fall.
En viktig sak jag skall tänka på nästa år är att få en bra plats i st
Det här var mitt första lopp! Min pulsklocka ramlade av under loppet så kunde inte klocka mig själv. Kom in på 44:36 tror jag enligt stora klockan så bättre än det blir det i alla fall.
En viktig sak jag skall tänka på nästa år är att få en bra plats i st
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 00:40Håller fullständigt med, att stå i 1C är inte optimalt för man tappar väldigt mycket i inledningen på att ta sig förbi och hitta sitt eget tempo, Har någon kollat banans längd med Gps klocka,
Håller fullständigt med, att stå i 1C är inte optimalt för man tappar väldigt mycket i inledningen på att ta sig förbi och hitta sitt eget tempo, Har någon kollat banans längd med Gps klocka,
Quote from Sofie Schenell on 16 August 2009, 00:47Enligt min GPS så var banan 10.4 km
Den där extra slingan vid Skanstullsbron kunde de ha skippat
Enligt min GPS så var banan 10.4 km
Den där extra slingan vid Skanstullsbron kunde de ha skippat
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 00:51Jag fick banan till 10,07 km. Jag startade dock min klocka strax innan startlinjen.
Jag fick banan till 10,07 km. Jag startade dock min klocka strax innan startlinjen.
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 01:13Kalibrerade min fodpod (Polar S3) tidigare mycket nogrann och fick sträckan nu till 10,02 km. Startade klockan något innan. Så lite fel är helt fantastiskt. Ingen GPS i världen kan fixa det lika bra, speciellt när banan har så många 90graders kurvor.
Någ
Kalibrerade min fodpod (Polar S3) tidigare mycket nogrann och fick sträckan nu till 10,02 km. Startade klockan något innan. Så lite fel är helt fantastiskt. Ingen GPS i världen kan fixa det lika bra, speciellt när banan har så många 90graders kurvor.
Någ
Quote from Johan T on 16 August 2009, 01:22Nu finns resultaten på hemsidan.
Nu finns resultaten på hemsidan.